Den store fotballtråden!

Glimrende @Kohe321
Dette viser også hvor utrolig vanskelig det er for dommerne å avgjøre offside. Mål 2 så veldig offside ut, men ved å studere filmsnutten veldig nøye kan man skjønne at den ble godkjent. Når det gjelder mål 4, så stoppet jeg filmsnutten ved hver frame, men fremdeles er det umulig å bedømme hvorvidt den var offside. Veldig god jobb av linjedommerne å godkjenne disse målene.

Var gårsdagens kamp grei, @Kohe321?

I disse stunder husker vi også tilbake på November/Desember ifjor, hvor Real Madrid hadde 22 strake seire og bare skulle cruise hjem ligagullet og Champions League ...

Barcelona hadde slått hvilket som helst landslag!
OK, noen land hadde manglet nøkkelspillere, men det er bagateller :)

Dette gjelder veldig generelt. De beste klubblagene hadde knust de beste landslagene. Først og fremst fordi de har bedre spillere, men ikke minst fordi de er veldig mye mer samspilte. Hvor mange på første-elveren til Argentina, Brasil, Spania, eller Tyskland hadde spilt i første-elveren til Real Madrid (eller Barcelona eller, i mindre utstrekning, Bayern Munchen eller Man City)?

Må si jeg er imponert av Dante. Hvordan kan man være såpass på bærtur såpass ofte og fremdeles spille i Champions League? Det, om ikke annet, er en prestasjon. Godt jobba, Wolfsburg! Blir mer vrient å heie frem Porto imorgen.

Må si jeg er imponert av Dante. Hvordan kan man være såpass på bærtur såpass ofte og fremdeles spille i Champions League? Det, om ikke annet, er en prestasjon. Godt jobba, Wolfsburg! Blir mer vrient å heie frem Porto imorgen.

Må gi meg selv litt street cred. Idag ga Dante bort ett mål og kostet laget 2 poeng ...

Håller dere på Sverige nå när Norge missade?

Hva synes ni om gruppen för Sverige? Tror vi kan ta 1 poäng mot Belgia og 3 mot Irland og då borde vi klara minst 3e plats og gå vidare :)

• Liker
Reaksjoner: Longhairdontcare
Håller dere på Sverige nå när Norge missade?

Hva synes ni om gruppen för Sverige? Tror vi kan ta 1 poäng mot Belgia og 3 mot Irland og då borde vi klara minst 3e plats og gå vidare :)

Holder selvsagt på Sverige. Dessverre har de sett ganske dårlige ut under Hamrén. Belgia er ikke så dårlige, og 3p mot Irland er litt optimistisk. Men fint at Sverige er med; da blir det spennende.

Ble de ikke enige om å betale ham ut året? (Jeg vet at kontrakten visstnok sa at han kunne få 40M for hele kontraktstiden, men de "ble enige om å avslutte arbeidsforholdet". Mourinho fikk jo absolutt ikke sparken ;)