@Kohe321 OM-D E-M5 har vippbar skjerm, slik at jeg kan gå med kameraet i magehøyde (eller lavere) og ta bilder mens jeg titter ned på kameraet ("street photography style"). Da er det få som ser at jeg tar bilder (folk flest tror vel jeg sjekker previews ), og da får jeg tatt "candid" bilder hvor folk er naturlige. DET blir det bra bilder av. Jeg misliker portrettfotografering blant annet fordi folk da ikke opptrer naturlig, og da liker jeg ikke bildene heller.Summen blir at jeg synes bildene blir minst like gode (kanskje til og med bedre da det tas flere, og flere gode øyeblikk fanges), fotogleden og kreativiteten har økt voldsomt, og ansiktsutrykkene på bildene blir mer avslappet og mindre preget av at de blir siktet på med et kamera som ser ut som det kan zoome inn på støvpartikler på månen.
Har sett litt videos rundt omkring - men det er få som slår denne når det gjelder lys og få fantastiske ting utav "ingenting". Anbefales å nyte i fred og ro over en kopp kaffe.
Fantastisk flott bilde, Tetra. Hvor mange stop var det ND-filteret?
Tøft og sjelden å se såpass langstrakt naturlig åpning i skogen. Er dette Abboretet?
Tøft og sjelden å se såpass langstrakt naturlig åpning i skogen. Er dette Abboretet?