JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du bruker en utdatert nettleser. Det kan ikke vise dette eller andre nettsteder på riktig måte.
Du bør oppgradere eller bruke en
alternativ nettleser .
På vei mot Vikstranda på Vestvågøy i Lofoten. Norge på sitt aller beste, imo.
Bumper tråden med et bilde fra ettersommeren. Bildet er fra en strand 3 timers reise utenfor Ho Chi Minh City.
For noen år siden da fotointeressen var på topp, så lekte man seg litt med makrolinse og noen dråper olivenolje i et glass med vann og hadde noen fargede ark under glasset. Denne uken bestilte man ett av de bildene for å teste litt hvordan det tar seg ut som veggpryd.
Redigert: 20. des. 2019
Fungerer også som bakgrunn på iPhonen.
Tromsøbrua i kunstnerisk lyssetting tidligere i år.
Tatt med Nikon D500 og lang lukkertid.
WTC, Manhattan.
Lite aktivitet i tråden, mange flinke fotografer her. Hyggelig om dere bidra med noen blinkskudd.
Legger ut noen svart/hvit bilder som jeg har tatt de siste årene.
Minnesmerket på stedet hvor konsentrasjonsleiren Plaszow (kjent fra filmen Schindlers Liste) ligger utenfor Krakow.
Hodeskallen i den såkalte benkirken i Kutna-Hora i Tsjekkia.
Et Inex lommeur jeg fikk av en tidligere kjæreste. Både klokken og kjæresten er skiftet ut med nye modeller.
Zellenbau, leirfengselet i konsentrasjonsleiren Ravensbruck i Tyskland.
Selfie fra ukens betongmeisling på vaskerommet. Lettere inspirert av et norsk gatekunstverk.
Noen bilder som jeg har tatt i det siste i nærområdet.
Detalj fra Nye Deichman bibliotek i Oslo.
Jeg digger tordenvær og koste meg ute i et som passerte over hytta tidligere i sommer
Gate foto fra Barcelona (pre-corona)
Et tre ved en busstopp i dag.
blåser liv i denne tråden igjen jeg
En hobby som har kostet meg endel kroner de siste årene både i utstyr og turer. Var kanskje greit med et år uten noe reisevirksomhet til fjerntliggende strøk. Satser på å komme meg til Afrika igjen neste år!
ASW_5651.jpg
211,3 KB
· Visninger: 0
_ASW3435.jpg
36,2 KB
_ASW3813II.jpg
218,3 KB
Prøvde meg på litt golfbilder en skikkelig regnværsdag på Holtsmark GK. Leica T/23mm