o
Conquest Classic. Kommet for å bli. En av to helt ubestridte keepere i samlingen.
Ja dette uret var fantastisk flott!
Dumt spm, men hva er de to "ekstra" knappene til? (antar det har noe med kronometeret å gjøre, men hva gjør de)
o
Conquest Classic. Kommet for å bli. En av to helt ubestridte keepere i samlingen.
Ja dette uret var fantastisk flott!
Dumt spm, men hva er de to "ekstra" knappene til? (antar det har noe med kronometeret å gjøre, men hva gjør de)
Denne Hydroconquesten var en av de første klokkene jeg kjøpte etter å ha blitt bitt av denne basillen for rundt fem år siden...
Usikker på hvor gammel den er, men den holder tiden, og jeg syntes den er kul og litt annerledes... Kassen er behagelig på armen, og lenken fremstår som solid og av høy kvalitet.
,
Den var jo rett og slett vakker! MOP dial?Denne Hydroconquesten var en av de første klokkene jeg kjøpte etter å ha blitt bitt av denne basillen for rundt fem år siden...
Usikker på hvor gammel den er, men den holder tiden, og jeg syntes den er kul og litt annerledes... Kassen er behagelig på armen, og lenken fremstår som solid og av høy kvalitet.
,
Den var jo rett og slett vakker! MOP dial?