Forsøkte meg med et par perlon-reimer. Ikke helt sikker på hva jeg synes enda, men de skal nok få litt armtid fremover
@MINUTE_REPEATER hvis du kommer over noen som vil selge en sånn der. Please gi meg beskjed. Jeg vil ha For et verk i den! Gratulerer så mye!!Her er mitt seneste Longines tilskudd. Et ref 6368 utstillings-chronometer i forgyllt messing fra 1958.
Disse sjeldne chronometerene stod i utstillingsvinduet til urmakeren slik at forbipasserende kunne synkronisere sine ur til "eksakt tid" Mitt chronometer bærer serienummer 18
Up/Down indikator og en gang-reserve på 50 timer
Urkassen er montert i en gyro som seg hør og bør med et chronometer. Hacking funksjonen betjenes av en liten bryter som sees på bildet.
Ved å skru av bakdelen kan det vakre cal 24.99 verket beskues igjennom et baklokk i mineralglass.
Longines viste eksepsjonell kundeservice å sendte meg uppfordret et "Extract from the archives"
@MINUTE_REPEATER hvis du kommer over noen som vil selge en sånn der. Please gi meg beskjed. Jeg vil ha For et verk i den! Gratulerer så mye!!
Strøket det du har der. Gratulerer!
Nydelig klokke!Det har vært stille på denne tråden en stund. Et lite bidrag av min siste nyanskaffelse med et lånt bilde fra selger.Vis vedlegg 37611
Min eneste Longines. Utrolig fornøyd, rent utsendemessig er det noe av det peneste de har laget IMO. Eneste som plager meg litt er at det virker som om hele bezel-ringen er litt off, at pila kl 12 er litt skjev rett og slett. Kanskje bare jeg som har sett litt for lenge på den
Vis vedlegg 37613
Takk, det er en Admiral 5 stars 200m dykker fra 92-93.Nydelig klokke!
Denne må du fortelle mer om.
Modell, årstall osv...
Flott klokke, ja!
Husker at den jeg hadde også hadde problemer med at noen av markørene var ørlite "off". Det er nok noe en bare må leve med.
Takk for info! Likte den veldig godt!Takk, det er en Admiral 5 stars 200m dykker fra 92-93.
Den har 38 mm kasse med 20 mm reimfeste og den er merket L3.502.4.
Jeg liker den godt selv, men jeg skal ta kontakt hvis jeg skulle finne på å selge.Takk for info! Likte den veldig godt!
Gi beskjed hvis du skal selge noen gang!