Endelig mulighet til å poste egne bilder i denne tråden:
Tempo vintage-reim. Anbefales.
Kameravinkel og små håndledd, er nok en 114270 @andres
Går rundt og teller på knappene, og har skrekkelig lyst på en Explorer 2 polar. Tanken er i såfall at den skal fungere som beater og jeg lurer litt på dette med 100 m. Vanntetthet. Jeg ønsker egentlig at den skal fungere som strandklokke også, og sånn sett er jo 100 m. godt innafor Er den virkelig vanntett til den dybden, eller er det som med endel andre klokker med 100 m. Eller 10 atm. at det er Ok med en dusj, men ikke noe mer?
Har vært på snorkle tur med min Explorer ( riktig nok ikke en explorer 2) gikk fint. Gikk forøvrig fint med seiko uten skrukrone også. Tror du skal et godt stykke ned før det går galtGår rundt og teller på knappene, og har skrekkelig lyst på en Explorer 2 polar. Tanken er i såfall at den skal fungere som beater og jeg lurer litt på dette med 100 m. Vanntetthet. Jeg ønsker egentlig at den skal fungere som strandklokke også, og sånn sett er jo 100 m. godt innafor Er den virkelig vanntett til den dybden, eller er det som med endel andre klokker med 100 m. Eller 10 atm. at det er Ok med en dusj, men ikke noe mer?
Er ikke spesielt modig av megTakk @andres og @Christoffer91
Men er dere "modige" eller er 100 m. Faktisk 100 m. når det gjelder Rolex?
Sikkert gitt vekk...det er sky-dweller som har et system som gjør at den sitter rett.