Den store Rolex Explorer-tråden

"Shorty" slikker sol
d1px1bM.jpg

sammen med Isco
lyzjbLm.jpg

Går rundt og teller på knappene, og har skrekkelig lyst på en Explorer 2 polar. Tanken er i såfall at den skal fungere som beater og jeg lurer litt på dette med 100 m. Vanntetthet. Jeg ønsker egentlig at den skal fungere som strandklokke også, og sånn sett er jo 100 m. godt innafor Er den virkelig vanntett til den dybden, eller er det som med endel andre klokker med 100 m. Eller 10 atm. at det er Ok med en dusj, men ikke noe mer?

Går rundt og teller på knappene, og har skrekkelig lyst på en Explorer 2 polar. Tanken er i såfall at den skal fungere som beater og jeg lurer litt på dette med 100 m. Vanntetthet. Jeg ønsker egentlig at den skal fungere som strandklokke også, og sånn sett er jo 100 m. godt innafor Er den virkelig vanntett til den dybden, eller er det som med endel andre klokker med 100 m. Eller 10 atm. at det er Ok med en dusj, men ikke noe mer?

Jeg stuper og bader med min 89 modell. Trykktestet ok og skrukrone, da føler jeg meg trygg ;)

Har vært på snorkle tur med min Explorer ( riktig nok ikke en explorer 2) gikk fint. Gikk forøvrig fint med seiko uten skrukrone også. Tror du skal et godt stykke ned før det går galt :)

• Liker
Reaksjoner: Newbie
Tenkte jeg skulle poste noen bilder av min Polar 216570 som endelig fikk seg en luftetur i går da sola endelig stakk frem i Oslo. :)

Jeg må virkelig si at denne klokken er utrolig flott og vokser på meg for hver dag! :cool: En Rolex sportsmodell som går under raderen for mange og dermed meget undervurdert.:rolleyes: En utrolig kul Lume på denne modellen også må jeg si. ;)

Denne venter på sin rosa sommer reim.

Er dette normalt?( krone langt ute av posisjon) etter service, sikkert sært og legge merke til :p

Ingen av de rolexene jeg har eid har noen gang hatt rett krone :p Tror det er sky-dweller som har et system som gjør at den sitter rett.