- Medlem
- 24. april 2015
Noen som kjenner til leveringstid på 226570?
Noen som har den?
Kun en til salgs på Finn.
Lite info her.
Bestilte i mai. 8-12 mnd ble jeg fortalt.
Noen som kjenner til leveringstid på 226570?
Noen som har den?
Kun en til salgs på Finn.
Lite info her.
På TT Explorer?Heldigvis ble «før jul» bare 4 uker. Alltid moro når det går den veien
Jeg ville dratt innom AD for å være sikker på at du får originale..Trenger nye springbars til Explorer 214270. Er det noe poeng å kjøpe hos AD, eller er det bare å dra innom en hvilken som helst urmaker?
Gleder meg til min kommer! Under 6 mnd igjen nå om de første anslagene var riktige.Jeg blir bare mer og mer glad i denne klokken for hver dag som går. Størrelsen krevde tilvenning i starten, men nå føles det veldig naturlig å bruke en klokke som er 36mm.
Vis vedlegg 265953
Gleder meg til min kommer! Under 6 mnd igjen nå om de første anslagene var riktige.
Har "øvd" med denne
Vis vedlegg 265958
Jeg blir bare mer og mer glad i denne klokken for hver dag som går. Størrelsen krevde tilvenning i starten, men nå føles det veldig naturlig å bruke en klokke som er 36mm.
Størrelsen er perfekt.
Har du prøvd å ta av lenka? Himmel og hav, der slet jeg første gang. Rolex har frest ut et spor i kassen som endeleddet går inn i. Dette gjør at man får mindre belastning på spring barsene. Man kan altså ikke bare komprimere spring barsene og dra endeleddet nedover slik som vanlig fordi man må først dra ut endeleddet fra sporet i kassen.
Helt enig med deg.
Nei, jeg har ikke forsøkt å ta av lenken enda, men jeg er litt nysgjerrig på hvordan den ser ut med en mørkebrun rem. Tenker å gjøre et forsøk om en liten stund. Får gå frem med litt ekstra varsomhet hvis det er mer utfordrende enn normalt å få av lenken på denne.
Står det noen mellom lugs´ene? Det bør stå modellnummer på ene siden og serienummer på andre siden.Hei hei,
Kom over denne, synes den var spennende så jeg kjøpte den nå nylig.
Jeg synes det er vanskelig å finne ut eksakt hvilken modell dette er.
Det jeg vet er:
36mm., Oyster perpetual, shock-resisting.
Er dette en 6298, og da en tidlig start på en Explorer?
Tar imot all info med stor takk
Står det noen mellom lugs´ene? Det bør stå modellnummer på ene siden og serienummer på andre siden.