Gratulerer!
Tusen takk. Har gledet meg lenge til denne.
Gratulerer!
Hadde valgt two tone Datejust til 2/3 av prisen alle dager i uken.Da var første two-tone ute på Finn. Kommer noen til å betale 65k over utsalgspris?
Klør det i flippefoten når du ser ned på Daytonaen din?
Rolex Explorer 36mm ref. 124273 (2021) | FINN torget
Rolex Explorer ref. 124273 two tone fra 2021 selges nesten ubrukt. Finnes kun minimal hairlines, ingen skader eller riper. Komplett sett og kjøpt fra AD. Alle papirer medfølger og MVA er betalt. Ønsker ingen skambud og klokken må ikke selges.www.finn.no
Er det ventetid/søknadsliste på TT Explorer fra ad som kan forsvare den overprisen..
@AamundSH , jeg har nok et ganske bra kundeforhold med Bjerke.
Jeg vet ikke, men "børstet bezel - kan ikke ta mer da forsvinner tallene" er nok til at jeg holder meg unna. Den ble solgt for 60k av en annen selger i april i fjor.Hvorfor blir ikke denne klokken solgt? Den har ligget ute i et års tid, eller lengre, og prisen har vært uforandret siden nyåret:
Rolex Explorer II - Swiss Only Dial - 1999 Modell | FINN torget
Rolex Explorer II Med Swiss Only Dial. Klokken selges med Swiss Only dial, som er meget sjeldent. Klokken fikk service og polering av urmaker i Shanghai i 2019 (Har kvitteringen av dette, se bilder). Klokken har deretter vært hos Askeland i Mars 2020 for sjekk av opptrekk og trykktest...www.finn.no
Kult! Og huff ift potensiell ventetidJeg kjøpte min i Mai, eller kanskje noe tidligere.
Jeg ventet da i ca 1,5 år og regner med at ventetiden har blitt noe lengre nå. Strålende fornøyd og likte de få nye forandringer som synes.
Vis vedlegg 264242
Er virkelig TT Exp 1 så håpløst?
Kona har lyst på en.