Hovedsignal
Støttemedlem
Noen som har erfaring med nyeste Explorer 36mm og tanker rundt «wrist size»? Hadde også vært morsomt å høre fra de som har kjøpt Explorer TT og hvilke tanker de har etter å ha brukt klokken en stund.
18cm håndledd her. Sitter som et skudd.Vis vedlegg 281393
Noen som har erfaring med nyeste Explorer 36mm og tanker rundt «wrist size»? Hadde også vært morsomt å høre fra de som har kjøpt Explorer TT og hvilke tanker de har etter å ha brukt klokken en stund.
Det slår meg at kassa nok gjer den klokka noke større .
37,5mm på 19ish håndledd Vis vedlegg 281408
Skiva og glasset er faktisk større enn på Sub/GMTDet er dykkerbezelen som blir avgjørende her. Exp i 36 mm har ca. samme skivestørrelse som Submariner. Derfor føler jeg at de må mange måter "bærer" tilsvarende. Explorer er jo en enklere og mindre klokke, men oppleves ikke som lite. Etter min mening har skivedimensjoner mye å si for om en klokke oppleves som liten eller stor. Derfor blir Explorer, OP og DJ i 39/41 mm aaaltfor store etter min mening.
Skiva og glasset er faktisk større enn på Sub/GMT
Sub er 29.9mm (både 40mm og nye 41mm) og Explorer 36 er 30.3mm.Har du en kilde? Har googlet samme tema uten å finne eksakte tall.
Blitt en favoritt?