Den store sykkeltråden

Aner ikke Hvaslags dekk og sånn du er på jakt etter, men vittoria randonneur funker bra på asfalt og tåler juling.

etter hva jeg kan se så finnes dem bare i 700, det passer dårlig på min 29'r men er slike type dekk jeg vill ha ja! :)

Bransjen kalte det 29" dekk fordi det hørtes bedre ut enn 28".

28" felger og dekk er jo allerede standaren på bysykler, og har vært det siden tidenes morgen.

Så det er samme dimensjon.

Ikke sant, da er jo muligheten større, så da kan man jo velge å vrake i 700 segmentet da :D

Wristshotene har fått litt rare fokus i det siste...:)

Skiftet styre og stem til en mer ryggvennlig konfigurasjon, og ser fram til ytterligere modding utover vinteren.

_MG_0254.jpg

Godt! Hadde tenkt å kommentere på det aaaaltfor smale styret ditt, husker ikke om jeg gjorde det. En ny verden åpenbarer seg.

Godt! Hadde tenkt å kommentere på det aaaaltfor smale styret ditt, husker ikke om jeg gjorde det. En ny verden åpenbarer seg.

Hva er alt for smalt da!? Trodde det var en smaks sak jeg :p Å kanskje hva den skal brukes til :)

Jeg bytta ut det som satt på mitt også! :p Føles en del mer kontrollert med litt breiere styre :)

Jeg er 190 cm og kjører 80 cm på nedoversykel og 76 cm på bortoversykkel. det er et greit kompromiss synes jeg. Litt smalere på dirt og landevei er landevei. På bysykkel er vel alt lov og like funksjonelt i sum, mange hensyn å balansere.

Bysykkel synes jeg ikke skal ha bredere styre enn skulderbredde. Man skal jo mellom bilene også:)

Man skal i mellom trærne i skogen også!? Jeg har smelt styret borti flere trær etter at jeg gikk opp i str. :p

Lengre artikkel i D2 i dag om utfor/Hafjell i dag.
Gøy å se at utfor får mer og mer oppmerksomhet her på berget :)

Glimrende Ch! Så ikke mld før nå. Tidssonefolk er de beste!

Må referere fra en av mange morsomme og bisarre supporter-hendelser i bakken i Hafjell i dag. Noen hadde megafon. En hadde minifon, dvs han hadde mindre megafon enn de andre og ble mobbet for det, via megafon selvsagt. Uansett, plutselig står jeg mellom tre megafoner med ca 20 m avstand. En megafon drar i gang groovy musikk, den andre begynner å beatboxe på det, og den tredje begynner å chippe og scratche med sirenelyd (som i grunnrytmen i lollipop med lil´wayne). Fantastisk øyeblikk! Ellers akkompagnert av et tjuetalls gale bergensere med mose på hodet som slår på sykkelfelger og spiller trompet på sykelstyrer. Langt over hørselsskadelig nivå. God stemning er en kraftig underdrivelse!

Må referere fra en av mange morsomme og bisarre supporter-hendelser i bakken i Hafjell i dag. Noen hadde megafon. En hadde minifon, dvs han hadde mindre megafon enn de andre og ble mobbet for det, via megafon selvsagt. Uansett, plutselig står jeg mellom tre megafoner med ca 20 m avstand. En megafon drar i gang groovy musikk, den andre begynner å beatboxe på det, og den tredje begynner å chippe og scratche med sirenelyd (som i grunnrytmen i lollipop med lil´wayne). Fantastisk øyeblikk! Ellers akkompagnert av et tjuetalls gale bergensere med mose på hodet som slår på sykkelfelger og spiller trompet på sykelstyrer. Langt over hørselsskadelig nivå. God stemning er en kraftig underdrivelse!

Lengre artikkel i D2 i dag om utfor/Hafjell i dag.
Gøy å se at utfor får mer og mer oppmerksomhet her på berget :)

+1 moro i bakken i dag , og nå sitter vi på verandaen og hører på konsert i parken ....

Topp dag :cool:

Haha. Du skal ikke se bortifra at du spottet meg da. Vi var en fin gjeng med kubjeller, 2 megafoner (hvor vi blandt annet spilte Tintin) og felge+sykkelstyre kombo :D