Den er absolutt et alternativ, selv om Canyon har fått mye pepper for laaaaaaang leveringstid nå de siste månedene. Gikk montering og slikt greit?Jeg kjøpte canyon ultimate cf sl 9.0 aero ifjor høst og kan bare si wow.
Hadde vurdert denne også om jeg var deg.
Den er absolutt et alternativ, selv om Canyon har fått mye pepper for laaaaaaang leveringstid nå de siste månedene. Gikk montering og slikt greit?
Lite trøkk i denne tråden, muligens fordi det er subarktisk og mørkt?
Anyways, i påvente av sykkelsesong, så leker jeg med tanken på landeveiscruiser igjen, i tillegg til terrenggampen. Noen som har erfaringer med Cannondale Caad 10 eller Synapse? Har kjørt Trek Madone 3.5 tidligere, og var forsåvidt fornøyd med den, men flippet den da jeg fikk et tilbud som var for godt til å si nei til.
Og for all del, hvis noen sitter på noe spenstig som passer en kar på 189-190, gjerne grovt underpriset, så rop ut.
Lite trøkk i denne tråden, muligens fordi det er subarktisk og mørkt?
Anyways, i påvente av sykkelsesong, så leker jeg med tanken på landeveiscruiser igjen, i tillegg til terrenggampen. Noen som har erfaringer med Cannondale Caad 10 eller Synapse? Har kjørt Trek Madone 3.5 tidligere, og var forsåvidt fornøyd med den, men flippet den da jeg fikk et tilbud som var for godt til å si nei til.
Og for all del, hvis noen sitter på noe spenstig som passer en kar på 189-190, gjerne grovt underpriset, så rop ut.
Skal du bare gampe på asfalt, eller er cyclocross et alternativ? I såfall kan jeg, som nevnt et par poster over, varmt anbefale Cannondale CaadX. Kjøpte den i slutten av februar, og har logget rundt 30 mil i løpet av mars, noe som for min del er oppsiktsvekkende i seg selv.Er på jakt etter noe nytt å nyte solskinnsdager på landeveien med. Budsjett på rundt 15'. Kan muligens strekkes noe ved rett objekt. Noen som har tips? Bør kunne bestilles fra Norge, da ventetiden hos Canyon er noe min tålmodighet ikke takler
Kan selvsagt handle brukt, men da kompetansen ikke er optimal og rett størrelse ikke dukker opp like frekvent, er nytt å foretrekke. Setter pris på alle tips
Skal du bare gampe på asfalt, eller er cyclocross et alternativ? I såfall kan jeg, som nevnt et par poster over, varmt anbefale Cannondale CaadX. Kjøpte den i slutten av februar, og har logget rundt 30 mil i løpet av mars, noe som for min del er oppsiktsvekkende i seg selv.
Den impulskontrollen er vel noe vi har felles her inne. Har hørt mye bra om TCR-serien, så hvis geometrien passer deg, så kan det vel neppe bli feil, tror jeg.Det blir nok bare asfalt for min del. Cycklocross kler vel også racerdekk, så det er kanskje ikke et umulig alternativ. Jeg hadde nok muligens heller gått for Caad12 eller 10 i stedet da det er asfalten som kaller.
Like etter at jeg la ut innlegget her, kom jeg over en Giant TCR Advanced 1 fra i fjor på finn.no som så ut til å passe. Den lå ny i eska og med min impulskontroll var det i alle fall vanskelig å overse den, og det kan hende den er på vei i posten om ikke alt for lenge
Den impulskontrollen er vel noe vi har felles her inne. Har hørt mye bra om TCR-serien, så hvis geometrien passer deg, så kan det vel neppe bli feil, tror jeg.
Er vel ikke for sent å melde seg på Trondheim-Oslo?
Ja, usedvanlig classy sykkel @Chalshus!Da var den i alle fall bestilt. Med en pris på under 15', kan det vel ikke bli et dårlig kjøp
Har ikke syklet de to siste sesongene, så det blir nok litt i hardeste laget med Trondheim - Oslo for min kondis denne sesongen.. Mulig det har endret seg til neste år
En svært pen sykkel @Chalshus!