Hvordan andre liker whiskyen sin er meg revnende likegyldig. Det viktig er at man liker det man drikker.
Aldri har jeg hatt mindre whisky i skapet enn nå, og det er kanskje likegreit, da det tross alt smaker bånnpuss....
Glendullan 26 (1978 ) - åpnet i aften. Smooth og relativt elegant.
Bruichladdich 2003 - lukter gjær, smaker bedre, men er på kanten for meg.
Lagavulin DE 1993 - Ikke like god som den vanlige 16 års saken.
Caol Ila Cask Strength - Denne er fin. Som den vanlige C.I. men med mer av alt. Helt sjef til flambering.
Caol Ila Destillers Edition - Smooth og elegant. Meget godt kjøp. Bor du i Stavanger (Hillevåg), er det bare å løpe og kjøpe, for det er den siste i landet.
Ardbeg Uigedail - et monster av en whisky.
Jura Superstition - plain sak - ikke en av mine höjdare
Arran Bourban Singe Cask - kjøpt på grunnlag av dette forumet, og den er overraskende god. (Tønne nr 1548 )
Ellers står den en Brillet Tres Rare Heritage, Jean Fillioux Single Cask, Bristol Rhum 1976, Domaine Wachau 20 år, hjemmelaget limonchello, Brimi Vianvang dram, Pyrat XOrom, Pompero rom, Tequila Espolon Añejo (god!), Liereple dram, Morelli 98 grappa, Domaine Dupont Vielle Reserve og 1994 Reserve calvados, Louis de Lauriston 1973 calvados, Faun, Etter williams poire (kirsch), Grappa de pinot nero og en rom som har ligget på fat i 150 år!
Godt brennevin er mer enn whisky!