- Medlem
- 15. juli 2009
For whatever it's worth (som de sier i utlandet), så er du helten min! Jeg hadde sett snømenn og alver på dette tidspunkt...
50 år gammel Highland Park til 130 000 Spørs om den er verdt pengene, men det hadde jo vært utrolig spennende å smake. En kamerat av meg kom dragende med en flaske Highland Park 30 år til 2800 kroner for et par helger siden. Fantastisk god. Og jeg som synes den var i overkant dyr...
50 år gammel Highland Park til 130 000 Spørs om den er verdt pengene, men det hadde jo vært utrolig spennende å smake. En kamerat av meg kom dragende med en flaske Highland Park 30 år til 2800 kroner for et par helger siden. Fantastisk god. Og jeg som synes den var i overkant dyr...
Denne og laphraoig har mange likhetstegn. Schnadder.
Fikk holde denne antatte godbiten, desverre kunne jeg ikke ta meg råd til å smake. Flasken koster i innkjøp godt over 130 000,-
Tenkte uansett at et bilde av den kunne være artig
hva koster det med ett lite glass?
hadde nok kostet litt mer enn det den smaker....
Hadde en kompis som var på highland Park distilleriet. der fikk de tilbud om å kjøpe med seg flasker, derav noen av dyrere variantene og limited edition flasker.
De så på en av dyrere variantene (type 3-4000kr) og guiden sa at denne var meget spesiell og at det var unikt mulighet denne dagen til å få kjøpt et eksemplar. Da kommer det en russer frem og sier: "I taake wooone huuundred".
Nyrike russere er egen rase.
Hahaha
Utrolig bra historie! Får håpe for russeren sin del at den var meget spesiell på en god måte