Har akkurat mottat to av disse etter og ha fått denne servert på tønsberg wiskey festival. Fikk servert mye godt på "Best of the Best" klassen men denne var etter min mening den Absolut beste ( men så er jo jeg ofte svak for litt yngre drikke også)
Har akkurat mottat to av disse etter og ha fått denne servert på tønsberg wiskey festival. Fikk servert mye godt på "Best of the Best" klassen men denne var etter min mening den Absolut beste ( men så er jo jeg ofte svak for litt yngre drikke også)
Vis vedlegg 63585
Port Ellen og Brora åpner igjen.
Lurer på om spekulantene går på en smell, eller om prisene forsatt kommer til å nå nye rekorder?
http://www.scotchmaltwhisky.co.uk/portellenandbrorareopen.htm
Nå spør du godt..det husker jeg rett og slett ikke. Det var/er en travel retail utgave, så tipper Duty-Free Shop på Flesland, for en del år tilbake. Kanskje 5 år siden.
Tenk at denne flasken kostet 750 kroner på polet i 2012. Synes den var god, men samtidig litt kjedelig.Etter et glass Glengoyne 21 kan jeg si at denne også falt i smak! Mye mindre røyk og "varme i ganen" enn de to foregående, og dermed føles den mykere og mer lettdrikkelig. Som de to andre har den dog en skikkelig lang og behagelig ettersmak. Plukker opp fruktige og nesten blomsteraktige aromaer, uten at den er i fare for å bli for søtlig. Utrolig god.
Ser hva du mener. Jeg synes som sagt at den er skikkelig god, men den er uten tvil mer "straight forward" enn de to andre, og som følge litt mindre spennende. Til sammenligning var hver munnfull Lagavulin en skikkelig opplevelse.Tenk at denne flasken kostet 750 kroner på polet i 2012. Synes den var god, men samtidig litt kjedelig.