Det bekreftes herved...

J

jayeff

Guest
at brevkurs i impulskontroll ikke fungerer...

Nettopp kommet hjem fra klokkepusheren...

Nok en gang to poser som ikke sier noe som helst. Knut må få seg noen nye poser snart :p
DSC_0002-1.jpg

Ut av posene kom to flotte pappesker
DSC_0003-6.jpg

Poseinspektørene var straks på plass for å forsikre seg om at posene også denne gang var av tilfredsstillende kvalitet
DSC_0010-4.jpg

Inne i pappeskene var to nye pappesker
DSC_0014-5.jpg

Og innenfor der var det to flotte trebokser
DSC_0017-3.jpg

Hva inneholder disse, mon tro?
DSC_0020-4.jpg

En El Primero Striking 10th
DSC_0025.jpg

Og en El Primero Retrotimer Monopusher Flyback
DSC_0028-4.jpg

Et par WS til slutt
DSC_0033-4.jpg

DSC_0035-2.jpg

Til mitt "forsvar", så har det gått ut en del klokker i det siste. Nå blir det ikke flere unboxinger på en stund. Finansministeren har satt foten ned og krever midler til oppussing av kjøkken og bad.

Disse har jeg fått testa ut personlig, men måtte dra hjem med en kjipere klokke ;) Meget bra valg! Vet forresten om en stk. forumsjef som kommer til å bli misunnelig :)

Disse har jeg fått testa ut personlig, men måtte dra hjem med en kjipere klokke ;) Meget bra valg! Vet forresten om en stk. forumsjef som kommer til å bli misunnelig :)

Ja, jeg er fornøyd med dem :) Planen var jo Vintage 1969, men denne falt bort da jeg fant ut at det ikke var striking 10th-verk i den.

Jøss, du slår til igjen! Bra greier, to virkelige superur! Særlig Striking 10th tror jeg mange her inne misunner deg!

Grattis!

2 kule ur!

Tar gjerne imot en liten video av hvordan monopusheren fungerer! :)

Striking 10th er absolutt ett av favourittene mine fra Zenith for tiden, men jeg er forsatt forelsket i den du valgte vekk! ;)

Gratulerer så mye. Helt fantastiske klokker.:D
Er veldig fan av new vintage 1969, men striking 10th har jo en ufattelig nytting funksjon i forhold da...:p:roll:

Kan du ta noen bilder av baksiden også? Pliiiis.:)
Det urverket ser bare helt rått ut.

Er det Retrotimer'en med karbon skiva?
Den er jo også helt rå.:D

Å ja forresten, hvor ble det av "jeg liker ikke chronographer så godt jeg..." :D

2 kule ur!

Tar gjerne imot en liten video av hvordan monopusheren fungerer! :)

Striking 10th er absolutt ett av favourittene mine fra Zenith for tiden, men jeg er forsatt forelsket i den du valgte vekk! ;)

Takk :)

Hadde jeg hatt et ordentlig videokamera, skulle jeg svært gjerne ha gjort det. Vi får heller ha en liten gtg en dag :)

Gratulerer så mye. Helt fantastiske klokker.:D
Er veldig fan av new vintage 1969, men striking 10th har jo en ufattelig nytting funksjon i forhold da...:p:roll:

Kan du ta noen bilder av baksiden også? Pliiiis.:)
Det urverket ser bare helt rått ut.

Er det Retrotimer'en med karbon skiva?
Den er jo også helt rå.:D

Å ja forresten, hvor ble det av "jeg liker ikke chronographer så godt jeg..." :D

Takk for det :)

Striking 10th har jo noe helt spesielt over seg. Men, jeg skulle ønske at den hadde det litt mer firkantede designet...

Det er Retrotimeren med karbonskive, ja. Digger den :)

PS: Det der chronograph-greiene lar vi ligge ;)

aaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.

Fantastiske klokker og for et vakkert urverk....... himmel og hav. Gratulerer så mye :D

Striking 10th har jo noe helt spesielt over seg. Men, jeg skulle ønske at den hadde det litt mer firkantede designet...

Ja, vintage designet er en innertier. Denne har jo 100m wr i forhold til new vintage sine 50m. Det er jo et pluss i min bok i hvert fall.:D

Uansett så har du fått deg to knallklokker.

Gratulerer.
Flotte klokker, og navnet "eier":
El Primero Monopusher Flyback.
Kårere det "glatt" til kuleste modellnavn "ever".

P.S
Jeg har har huset fullt av 9-åringer i kveld, så språket er litt inspirert :confused: