Zzz ta dette våset et annet sted pliz. Vis vedlegg 308819
Spent på hva invistorene kommer til å ta for denne klumpen, 5811. Kan denne restarte hypen?
Tipper nei, gull og såpass høy msrp tror jeg vil gjøre at denne Ikke blir noe flippeobjekt
Zzz ta dette våset et annet sted pliz. Vis vedlegg 308819
Spent på hva invistorene kommer til å ta for denne klumpen, 5811. Kan denne restarte hypen?
Daglig leder hos Bjerke sa retail 700K+ tidligere i dag sp da lykke til md tre gangern300% minimum kan vel være et forsiktig estimat.
Kanskje i drøyeste laget, men at noen av gutta krutt prøver seg på oppunder 2mill vil ikke sjokkere meg. Norge er jo det siste landet i hele verden som våkner. Det er fortsatt noen som innbiller seg at hulk er verdt 300k.Daglig leder hos Bjerke sa retail 700K+ tidligere i dag sp da lykke til md tre gangern
For en som er på ventelisten er dette litt trist. Men samtidig er det forståelig i lys av verdens situasjonen (kraft situasjonen), og ansvarlig gjort av Rolex.«Our factories will start working at half capacity effective immediately. As a consequence, all productions starting October 2022 to March 2023 will be delayed by approximately 4-6 months»
Vis vedlegg 308921
Hva er slike «nyheter» verdt? De kan vel lages på promperommet! Gi meg to sek a så kan jeg fikse dette til at kapasiteten tredobles og Sub, GMT og Daytona blir lagervare ila Q1 2023.«Our factories will start working at half capacity effective immediately. As a consequence, all productions starting October 2022 to March 2023 will be delayed by approximately 4-6 months»
Vis vedlegg 308921
‘Meilleures’ er feilstavet, og brevhodet er også litt ‘off’ i forhold til Covid-brevet fra mars 2020.«Our factories will start working at half capacity effective immediately. As a consequence, all productions starting October 2022 to March 2023 will be delayed by approximately 4-6 months»
Vis vedlegg 308921
‘Meilleures’ er feilstavet, og brevhodet er også litt ‘off’ i forhold til Covid-brevet fra mars 2020.
Vis vedlegg 308927
Kilde? Er du sikker på at dette er ekte?«Our factories will start working at half capacity effective immediately. As a consequence, all productions starting October 2022 to March 2023 will be delayed by approximately 4-6 months»
Vis vedlegg 308921
Kilde? Er du sikker på at dette er ekte?
Du må aldri stole på det folk skriver på et klokkeforum.Fikk delt den via en Rolex Forum.
Men ser nå at flere "skriker ut" at brevet er fake.
Posten er derfor slettet.
Du må aldri stole på det folk skriver på et klokkeforum.
Bra man ikke sa fra seg plassen da i ren frustrasjonFor en som er på ventelisten er dette litt trist. Men samtidig er det forståelig i lys av verdens situasjonen (kraft situasjonen), og ansvarlig gjort av Rolex.
@horological_dicktionary satte i gang en innsamling på IG i går og fikk i løpet av få timer samlet inn nok til å kunne by 11k CHF. Hvis han hadde fått tilslaget, ville klokken blitt destruert på en GTG for giverne. Dessverre er hypenivået så høyt at 11k ikke var nok.Hypen er confirmed REAL!! Innsjønøen gikk for CHF28kVis vedlegg 310908