Internett sier han er død.....
Hoppet fra ett tak i Beverly Hills i forrige uke....
La han ikke ut en video i går? Fake news?
Hypen er vel neppe tilstede. Iallefall når en nydelig og lavt priset 5513 (kjenner ikke selger eller klokka i detalj) ikke rives bort: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=289351398 Og det ligger 9 stk 216570 på finn i spennet 95-120’.
Snart kjøpers marked
Vil tro det er en misforståelse; de nyere serienumrene kan vel ikke de-kodes til produksjonsår på lik linje som de eldre? Det sagt, så går jeg ikke god for hverken klokke eller annonse, men tror ikke serienummeret her er det utslagsgivende.Et lite obs når det gjelder den 216570-en til 95K på finn, garantikortet og selger sier 2018-modell, men serienummeret starter på K. Altså 2001. Er det noe jeg har misset her? For ordens skyld, 216570 ble lansert i 2011 mener jeg.
Vil tro det er en misforståelse; de nyere serienumrene kan vel ikke de-kodes til produksjonsår på lik linje som de eldre? Det sagt, så går jeg ikke god for hverken klokke eller annonse, men tror ikke serienummeret her er det utslagsgivende.
Denne har random serie, kommer en S midt inni der.De siste årene har serienummerne vært randomiserte, men jeg er usikker på om de starter med et siffer, eller om bokstaver fremdeles brukes.
Uansett må klokken og selger sjekkes før kjøp, og får man lov til å ta av lenken er det fort gjort å finne ut hva som stemmer eller ikke.
Denne har random serie, kommer en S midt inni der.
Jeg kjenner hverken klokke eller selger, men uansett så ligger det nå flere antall 216570 på Finn en vanlig, noen til betydelig lavere pris enn andre = indikasjoner på kjøpers marked
Jeg er ingen gull-stål fyr, men jeg må godkjenne at det er en pen klokke når det gjelder fargespillet.Vis vedlegg 348381
Vis vedlegg 348382
Teller hele 10 stk moderne Root Beer på Finn.no for øyeblikket…
"... arrested by FBI..."Noen som har hørt fra The Tightpants Gentleman i det siste?