Jeg tror aldri noen menn tenker på slikt trivielt, når hjertet styrer en handelMen hva med servicekostnader ?
Jeg tror aldri noen menn tenker på slikt trivielt, når hjertet styrer en handelMen hva med servicekostnader ?
Ja nå trur nå jeg at Zilla må ut med minst 100K hvert 5. år i nettopp servicekostnader på «sonens» råeste samling.Jeg tror aldri noen menn tenker på slikt trivielt, når hjertet styrer en handelJeg kan ikke tenke meg noe fjernere selv, når adrenalinet bruser i et kjøps øyeblikk, for en ny klokke e.l. Liker at en med sonens råeste samling bringer et slikt snusfornuftig argument til torgs.
![]()
Jeg tror aldri noen menn tenker på slikt trivielt, når hjertet styrer en handelJeg kan ikke tenke meg noe fjernere selv, når adrenalinet bruser i et kjøps øyeblikk, for en ny klokke e.l. Liker at en med sonens råeste samling bringer et slikt snusfornuftig argument til torgs.
![]()
Legge inn skambud?I dag ligger det 13 stk. Submariner «Hulk» til salgs på Finn for + kr 300.000.- Lykke til!![]()
Det kan vel tyde på at det er en del som sitter med skjegget i kredittkortregninga og har behov for å prøve å redde stumpene av sirkuset de har drevet med.I dag ligger det 13 stk. Submariner «Hulk» til salgs på Finn for + kr 300.000.- Lykke til!![]()
Har veteranbilmarkedet også vært like kunstig oppblåst? Seriøst spørmål, det er ikke et marked jeg følger tett.Er vel ikke utenkelig at det er en del med lånte penger som er «investert» i klokker, krypto og diverse. Og hvis man i tillegg har handlet bil, båt og hytte litt over evne, avdragsfritt med 30 års nedbetalingstid, så er det vel ikke utenkelig at det er en del som begynner å få det litt travelt med å selge unna.. er spent på å se om det påvirker veteranbilmarkedet på kort sikt, eller om det kommer en reaksjon der litt senere.
Har veteranbilmarkedet også vært like kunstig oppblåst? Seriøst spørmål, det er ikke et marked jeg følger tett.
Når man kjøper med hjertet er det aldri dumtShit, sier dere at det var økonomisk dumt av meg å bruke 1,5M på en 1987-modell Mini i 2020?
Ikke noe teitere det enn å bruke 1.5M på en Nautilus eller Royal Oak. I noens øyne vil det nok være totalt insanity. Akkurat som å kjøpe en klokke til mange ganger det den er verdt.Shit, sier dere at det var økonomisk dumt av meg å bruke 1,5M på en 1987-modell Mini i 2020?
Invistor!Shit, sier dere at det var økonomisk dumt av meg å bruke 1,5M på en 1987-modell Mini i 2020?