Rolex er jo nå "billig" i forhold til andre mange IKKE omtaler som overhyped. Verden vil bedras. Alle snakker om Rolex, men verden nedenfor er jo langt værre med tanke på multipler og de facto hype.
Hypen opp mot AP, F.P.Journe og andre er egentlig mye mer berettiget å fokusere på, men få gjør det - hvorfor?
---
400K for en VC Overseas.
For meg er Vacheron Constantin Overseas den perfekte klokken. La oss ta en rask titt på spesifikasjonene. Det er et 41 mm kasse, men det integrerte lenken gjør at den føles litt større. Genève-selkaliber 5100-bevegelsen inni slår unna med 28.800 bph og har en 60-timers gangreserve. Mange...
www.finn.no
630K for en AP 15500.
Vurderer salg av min Audemars Piguet Royal Oak 15500 i Grå 2020 med MVA Klokken har blitt veldig pent brukt og er i strøken stand. Kommer komplett med boks, cert, tags og Mva dokumenter Selges for 630 000kr Bytte + penger mot en av disse kan også vurderes: Rolex Datejust, Day Date, Daytona...
www.finn.no
1000K for en AP 15500.
2022-modell. Nå ute av produksjon og erstattet av 15510. Dette er nok den eneste i Norge? Kjøpt av meg. Som ny. Brukt 2-3 ganger. MVA betalt. Mitt navn i sertifikat. Alt av bokser og papirer. Klokken oppbevares i safe på kontoret i Oslo sentrum. Før evt. møte kommer jeg til å be om fullt...
www.finn.no
870K for F. P. Journe CB.
Kjøp F.P.Journe Chronometre Bleu trygt og til beste pris på Chrono24 – verdens største markedsplass for luksusklokker.
www.chrono24.no