Thorvald
Støttemedlem
- Medlem
- 10. mars 2013
Joda, Rolex er litt kult da Men det er mye ukule folk som går med det. Der kan vi kanskje være enig?Men jeg synes Rolex er kult
Joda, Rolex er litt kult da Men det er mye ukule folk som går med det. Der kan vi kanskje være enig?Men jeg synes Rolex er kult
Vis vedlegg 298888
Ser de første tallene ble lansert forhastet uten salær, resultatene er mao betraktelig høyere enn først angitt.
Artig at folket bruker Overseas som den store stygge ulven når det kommer til prisgaloppen som har vært. Tviler sterkt på at vi som er så heldige å eie en, kjøpte disse pga profittpotensialet i dem. Er vel andre som bør skamme seg mer enn oss Tviler også sterkt på at noen selger sin for 250K
Og 5 x 126711CHNR på 265-300k med eldste annonse fra 26.06 (ny, norsk AD, 265k).I dag ligger det 13 stk. Submariner «Hulk» til salgs på Finn for + kr 300.000.- Lykke til!
Det er sinnsykt Kanskje selge min og kjøpe denne?:I dag ligger det 13 stk. Submariner «Hulk» til salgs på Finn for + kr 300.000.- Lykke til!
Tror kanskje den vil holde seg bedre i pris enn en HulkDet er sinnsykt Kanskje selge min og kjøpe denne?:
Vis vedlegg 299093
Tror kanskje den vil holde seg bedre i pris enn en Hulk
No stress. Bensinen er så dyr, så den kan ikke kjøres uansett!Men hva med servicekostnader ?
No stress. Bensinen er så dyr, så den kan ikke kjøres uansett!