Det kom en pakke i kveld

Medlem
18. aug. 2008
Sted
m
Jeg ventet på en pakke som skulle komme onsdag i neste uke.
Vel, i kveld kom det en hyggelig mann på døra. Siden ungene faktisk var i seng kunne det jo passe seg med en klassisk tidssonen unboxing.

Rett på sak:

DSC_0026.jpg

Hmm... Det var et nytt merke for min del:

DSC_0028.jpg

DSC_0029.jpg

DSC_0031.jpg

DSC_0036.jpg

DSC_0037.jpg

DSC_0038.jpg

DSC_0039.jpg

DSC_0040.jpg

DSC_0041.jpg

DSC_0042.jpg

Vurderte lenge om jeg skulle gå for Alarm-versjonen av denne, men etter å ha prøvd den på i NYC fant jeg ut at den ble i største laget med 44mm. Dette ble mer eller mindre perfekt med sine 42mm.

Forøvrig er jeg forberedt på pepper når det gjelder koblingen mot Navy Seals. Det er ganske så lamt, men siden det kun er esken og baklokket som er besudlet med dette klarer jeg fint å leve med klokken.

Noen skudd på lanken til slutt:

DSC_0043.jpg

DSC_0044.jpg

DSC_0045.jpg

Wow, gratulerer. Denne var letterlig fet! Akkurat som den er.

Gratulerer, den var feet :)

Kan du si noen ord om klokka. Denne vet jeg ingenting om.

Gratulerer, den var feet :)

Kan du si noen ord om klokka. Denne vet jeg ingenting om.

Vel, klokken føyer seg inn i rekken av kompressordykkere fra JLC.
Denne er en del av Navy Seals serien, som også består av en Alarm-versjon og en Chrono. Koblingen til Navy Seals er at de har testet og bistått i utviklingen av modellene.
Så den skal vel være ganske robust, men har mine tvil om det er så mange av selene som punger ut av egen lomme for å få en av disse.

Forøvrig vanntett til 300m og med JLC kaliber 899. Meget behagelig lenke, da den er kledd i gummi.
Akkurat denne modellen er limitert til 1500, men det er ikke utsolgt ennå såvidt jeg vet.

Latterlig fett ur!

Hvordan føles lenken / ser ut i virkeligheten? Må innrømme at jeg aldri har blitt helt komfortabel med hvordan de ser ut på bildene. :p

Var det en Navy Seal som kom og leverte den på døren?
Stillig klokke ihvertfall, gratulerer!

Blir det postet et lume bilde og?! Det vil ihvertfall jeg se.. :)

Latterlig fett ur!

Hvordan føles lenken / ser ut i virkeligheten? Må innrømme at jeg aldri har blitt helt komfortabel med hvordan de ser ut på bildene. :p

Jeg hadde jo lest mye om at lenken skulle være meget komfortabel. Den er laget av stål og kledd i hardgummi. Og må si at den skuffer ikke.
Er også 2 mikrojusteringer som ligner på easylinken til Rolex.

Gratulerer med kongediver.
Står litt i samme posisjon som deg når det gjelder valgets kvaler, men har ikke fått testet alarm versjonen in vivo ennå.
Hadde håpet at kronenes plassering på alarm versjonen ville få den til å virke mindre, ikke større på armen.

Jeg hadde jo lest mye om at lenken skulle være meget komfortabel. Den er laget av stål og kledd i hardgummi. Og må si at den skuffer ikke.
Er også 2 mikrojusteringer som ligner på easylinken til Rolex.

Så overflaten er litt hardere enn f.eks en gummirem?
Artig måte å gjøre på, uansett! :)

Og selvom jeg ikke blir helt komfortabel med hvordan den ser ut ser den jo latterlig fet ut! :mrgreen: