- Medlem
- 19. okt. 2011
Her er en unboxing av nye Black Bay black på TRF: http://www.rolexforums.com/showpost.php?p=6199686&postcount=22
Et wristshot lånt fra TRF. Jeg begynner å få seriøs kjøpekløe nå...
Min lyst forsvant med sure tær i bildet.
Kan ikke fatte hvorfor folk lar sine egne tær være en del av klokkebilder.
Liker du alt ved denne modellen @Kohe321 - eller er det noe du synes er mindre bra, men "tilgir" pga. andre positive attributter?
Kommer på torsdag hos Jørgensen.Mitt største ankepunkt er krona, vet ikke om jeg liker Tudor-rosen samt rillene (serateringen) rundt blir for "fine". Uansett, ringer nok Jørgensen i morgen...
Sender deg ein PM@Oddemann Mailet med Jørgensen i går og fikk også beskjed om torsdag. Hvordan var status hos andre forhandlere?
Fikk forresten en lang liste med klokker han får inn på torsdag. Tipper at Bjerke har leveringstid på både Deep Blue og Daytona, de får han også inn nå til uka.
Enig i at man må se den live @Kohe321. Skal du innom lokal AD kommende uke? Vurderer selv å ta en tur innom, men vet ikke om de har den inne.
Saastad fekk 1stk på torsdag 15 okt 18.00.Venter selv på svar fra Lervik angående tilgjengelighet. Det blir muligens en tur til Bergen om en ukes tid, og tenkte da å svippe innom dem på veien opp for å se på den. Men om Askeland har en inne denne uken så blir det nok en tur innom der også tenker jeg.
Er det kommet noen til Norge allerede tro?