Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Jeg fant det!
Nå har jeg fått forhåndsbestilt spesial-versjonen av nyeste Avantasia-albumet.

Avantasia Moonglow.jpg

(Jeg får nok noen andre CD-plater med ordentlig design (håper jeg) , ettersom leveranse blir i februar...)

Nå gleder jeg meg!

8- D

Instrument og musikkbutikken Thomann.

Snakker om en profesjonell, effektiv og særdeles serviceinnstilt butikk. Det sies at man først kan måle kundeservicen når noe går galt. Jeg har opplevd å måtte sende en Event Opal (22kg tung høyttaler) med produksjonsfeil tilbake til Tyskland. De sendte meg ferdig utfylte papirer for retur på mail, kalte inn et fraktfirma som hentet høyttaleren på døren allerede neste dag, betalte for frakten tilbake og sendte meg en ny omgående.

Har i skrivende stund en større bestilling på vei fra dem, og ting har stått stille på sporingen til DHL siden forrige uke da pakken ble hentet. Jeg ringte dem nettopp, de sjekket det opp og gav et detaljert svar på hvor varen er, hvorfor det tar tid og når jeg kan forvente neste oppdatering fra DHL. Jeg har kjøpt veldig mye forskjellig derfra igjennom årenes løp, og kommer til å fortsette med det.

Kors og hvitløk! Yngste arving kom nettopp ned og spurte etter støvsuger fordi det var noen kaniner på gulvet på rommet som frekventeres. Etter å ha vist hvor Dyson henger, så forsvant kaninene. Jeg er ennå i sjokk. :)

cord-free-sticks-dyson-v8-variant-absolute-nickel-hero.jpg