Fikk velkomstpakke fra min nye arbeidsgiver i posten.
Fikk velkomstpakke fra min nye arbeidsgiver i posten.
Vis vedlegg 189052
-Jeg registrerer at NAV nok blir årets gasellebedrift...
Jeg fikk fyken på coronagrått papir for et par uker siden, men har ikke fått noen velkomstpakke ennå. Hm.
-Jeg hadde heldigvis vært der lenge nok til å ha tre måneder oppsigelse, og en liten fallskjerm ble det også - så med litt flaks (gitt at næringslivet lokalt kommer seg raskt nok...), burde det både bli en anledning til å prøve noe nytt OG litt penger til overs til litt japansk ingeniørkunst til venstre håndledd. Det ville være tøft med NAV-sokker, dog. Hm. Google.Frykt ikke. De kommer med meldekortet.
-Jeg hadde heldigvis vært der lenge nok til å ha tre måneder oppsigelse, og en liten fallskjerm ble det også - så med litt flaks (gitt at næringslivet lokalt kommer seg raskt nok...), burde det både bli en anledning til å prøve noe nytt OG litt penger til overs til litt japansk ingeniørkunst til venstre håndledd. Det ville være tøft med NAV-sokker, dog. Hm. Google.
Måtte ty til YouTube selv, orket ikke begynne på bruksanvisningen engangIkke akkurat livsnødvendig, men deilig å få til datovisning på G-shocken (noe de pent har unnlatt å forklare i brukerveiledningen..)
Det var hyggelig å høre. Men er virkelig bekymret for deg! Ikke fordi du ser litt forvirret ut under den hjelmen, men FITBIT-klokke???? Håper det hjelper og du finner klokka når du får koblet oksygentank til slangen God bedring.Jeg har fått beskjed fra mine venner, og slektningen til Macho's (hunden vår) over dammen, har det bra.Vis vedlegg 189316Vis vedlegg 189317Vis vedlegg 189318
Trodde årets russefeiring var avlyst???Ute å rulle
Vis vedlegg 189734
Trodde årets russefeiring var avlyst???