Den var hazy. Hva nytes?
Frydenlund Juicy.
FYI: Kona som har handlet inn.
Den var hazy. Hva nytes?
Er det så ille å måtte være med sine egne unger?
Arbeid kommer alltid i andre rekke. Har man valgt å få barn, så vil man måtte innrette seg deretter.
@chrbir Du må være TS sin ubestridte fjellfant (positivt ment altså) Imponert over alle de flotte omgivelsene du ferdes i, nesten som jeg lurer på om du har tilgang til eget helikopter Ikke akkurat gjort på en halvtime før denne ølen kunne nytes...
Så man skal ikke jobbe fordi man har barn...?Arbeid kommer alltid i andre rekke. Har man valgt å få barn, så vil man måtte innrette seg deretter.
Takk for det, selv om det sikkert kan bestrides. (Tar det selvfølgelig som et kompliment.)@chrbir Du må være TS sin ubestridte fjellfant (positivt ment altså) Imponert over alle de flotte omgivelsene du ferdes i, nesten som jeg lurer på om du har tilgang til eget helikopter Ikke akkurat gjort på en halvtime før denne ølen kunne nytes...
Ja, og jeg tror de har det godt i barnehagen med et pedagogisk opplegg og venner de kan leke med. Og ikke minst får foreldrene tid til å faktisk yte på jobb slik at de får mat på bordet også Så fint at barnehagen åpnes...Det sa ikke jeg.
Poenget mitt er at man skal innrette livet sitt etter de omstendighetene man har, og to barn er omstendigheter man må ta hensyn til i stor grad.
At frisøren åpner igjen om en uke!
Er selv hjemme med to små herremenn på 1,5 og straks 3 år. Man blir kjent med barna sine på en annen måte enn tidligere, men det blir godt å få dem i barnehagen. Det tror jeg både de og vi som foreldre har godt av. Selvfølgelig skal man ta ansvar for de menneskene man har laget (de har jo trossalt ikke bedt om å bli født), men det må likevel være lov å si at det kan være slitsomt og utfordrende å få gjort noe fornuftig "på jobb" når man må passe på barna sine også. Det er en grunn til at barnehager ble oppfunnet.Haha, visste det kom til å bli en liten "debatt" her av min kommentar
Joda, det er kjekt å ha barn. Men vet du hva, jeg synes det er et helvete å være hjemme så lenge med to gutter på 2 og 5 år. Send bekymringsmelding hvis det ikke er innafor. 35,5 timer igjen!