S
Og jammen ble det ikke en "B" som karakter. Hadde jeg aldri trodd med integraler, logaritmer og deriverte i oppgavene..Matteeksamen ferdig og innlevert. Blir kanskje et glass vin i kveld..
Liker ikke Liverpool. Men i år er det velfortjent, og så er det nesten litt rørende å se så mange som endelig er ferdig med en 30 års ørkenvandring
Dette dreier seg ikke om bærbare maskiner, men et par gamle bokser jeg kjører som servere. Ikke noe voldsomme greier, så «går så det koster» må i denne konteksten tolkes som at det virker, og jeg får gjort det jeg skal. Kun gjort på denne måten fordi det er billigste og greieste måte.Win 10 er vel siste og gjeldende versjon av Windows, så hvis jrg forstår deg riktig at du du kjører det på 10+ år gamle maskiner (og det går så det koster) - da er jeg mildt sagt imponert.
Ikke engang min Lenovo X1 som var topp spek'et og kostet 32-33k for rett under 3 år (sept 2017) siden får de siste oppdateringer i Windows Update så jeg får ikke kjørt WSL2, kun WSL1 på den.
Jeg er ikke noen fanboy av verken det ene eller andre operativsystemet og kjører Mac IOS, Windows, flere varianter av Linux. BSD og et par andre sære saker også på nye og gamle maskiner. Men Windows på gammel hardware? Njaaa... not my cup of tea
Min datters kanelsnurrer...muligens verdens beste...
Nirvana MTV Unplugged in New York.. muligens verdens beste live album...
-Nirvana Unplugged er et fantastisk livealbum, men <host> Live Rust? Live at Leeds? Live and Dangerous? Rory Gallaghers Irish Tour? Live at the Apollo?
(Bare et lite forsøk på å fiske etter hva slags musikksmak andre her inne har, altså...)
Seconds Out!