Å se Bayern Munchen knuse Barcelona i kvarten i CL. Ikke pga av at jeg er Bayern-fan, men på grunn av kanskje den beste fotballen jeg noensinne har sett.
Når ungene vil høre Rage Against The Machine på vei til barnehagen. Den siste uken har Tix med Karantene gått på repeat så dette var hverdagslykke.
-Minsta på fire vil stadig høre Rosa Helikopter, og faren tenker med tiltagende nostalgi tilbake på da storebroren gikk på et Black Sabbath-kick i omtrent samme alderen. -'Pappa! Isse Sabeltann! Palanoid! No!'
De roper ofte på en sang de kaller «isjibots». Med litt godvilje hører du logikken.-Minsta på fire vil stadig høre Rosa Helikopter, og faren tenker med tiltagende nostalgi tilbake på da storebroren gikk på et Black Sabbath-kick i omtrent samme alderen. -'Pappa! Isse Sabeltann! Palanoid! No!'
-Minsta på fire vil stadig høre Rosa Helikopter, og faren tenker med tiltagende nostalgi tilbake på da storebroren gikk på et Black Sabbath-kick i omtrent samme alderen. -'Pappa! Isse Sabeltann! Palanoid! No!'
Gleden ble kortvarig. Idag har de hørt på Crazyfrog i barnehagenHusk at å lage barnesanger er det største og tyngste ansvar en artist kan påta seg. En sang skal kunne spilles på repeate 100 ganger, kontinuerlig, uten at trafikkfarlige situasjoner skal oppstå. Mobilbruk, fikling med knapper, AC, radio, GPS er bare barnemat i forhold....
8
Barneselskap.
Når de er over.
Jeg har god erfaring med tettpakket program. Altså ikke egenlek.Noen tips? Huset blir invadert av 12stk fireåringer om T minus 48hrs