Consigliere
Støttemedlem
- Medlem
- 7. mars 2014
Noen tips? Huset blir invadert av 12stk fireåringer om T minus 48hrs
https://www.tidssonen.no/forum/threads/barnebursdag.4551/
Lykke til
Litt rare ting oppdager mann i Corona-Norge.
I dag var jeg hos legen for å få ny legeattest for å fornye C1-lappen. Denne fikk jeg på papir, og jeg måtte reise "onsite" til Biltilsynet for å levere denne. Dette var ikke noe som hun kunne "bare sende elektronisk".
"Vel", tenkte jeg, "det blir kølapp og mye venting for å levere papiret".
Men da jeg kom frem dit (i bil) ble jeg møtt av en hindring. I døren sto en streng vakt.
Vakt: "Når har du time? Du har bestilt time?"
Jeg: "Må jeg bestille time??"
Vakt: "Du kommer ikke inn her uten timebestilling. Det må du gjøre på nettet."
Jeg: ""#@¤%&§. Jeg skal jo bare levere papirer for å fornye førerkort! Det er jo håpløst å måtte på nett for å bestille time for å levere noen papirer!
Vakt: "Jeg kan ta de papirene der jeg. Og så kan jeg levere dem inn her for deg".
Jeg: "Bare ta dem slik i hånden?"
Vakt: "Ja. Jeg tar dem her, og så får du en mail, og så kan du gå inn på nett og bestille nytt førerkort".
Han fikk papirene i hånden og jeg har ikke sett dem siden.
Men; Nå, noen timer etterpå fikk jeg SMS om at det var registrert nytt førerkort på meg og jeg kunne logge meg på en URL og bestille. Dette virket faktisk så greit.
(Og så må jeg si det var mye raskere å "bare levere papirene til vakten" enn å sitte å vente med kølapp for å levere samme over disk. Men dette med å kjøre hele veien ut til Biltilsynet.... Ja ja. Hyggelig å kjøre litt bil også. Vakten gjorde jobben sin!).
8
Har du bilder att dela? Mitt Pogue-projekt kommer ingenstans för de är omöjlig att få tag i...At prosjekt Pogue nærmer seg ferdig
Läckert!! Lycka till vidare med den eviga jakten.Vis vedlegg 211702
Dette er endelig resultat, men visere er ikke korrekt for modellen. Det hadde den opprinnelig, men Optura skiftet de mot min vilje, uten at jeg fikk beskjed. Så da jakter jeg visere, men det er som du sier, rimelig vanskelig å få tak i urørte og originale visere.
Jeg har alltid blitt i godt humør av å se interiøret og materialvalget her.Digge høsten, utsikten og det å bo tett på vær og vind.
BVis vedlegg 212578