Haha, der var boomerangeffekten kort og brutal gitt!
Hehe, lett for å overtenke litt i planlegging.
Hvem er tavlebygger?
Hah, den samtalen har jeg hatt, mer eller mindre ord for ord. I mine år i kontrollanleggsbransjen brukte vi et stort tavlebyggerfirma fra Trondheim (nå konk, dessverre) som stort sett gjorde upåklagelig arbeid og alltid kastet seg rundt for å fikse ting. Men ting glapp gjennom fra tid til annen, og da ble det situasjoner som det der. Som f.eks da de klippet en lask en klemme for lang, noe som resulterte i at hovedstoppreleet for anlegget trakk hver gang en pumpe startet. Good times.Undertegnede, på et verft før i dag -"Vi fant ut av det, det var lasket over begge nødstoppsløyfene i pumpestarteren."
-"Oi, hva i helvete har dere styrt med, det kunne jo vært livsfarlig!"
-"Laskene er på internsiden av rekkeklemmene, og de er satt i dobbelniter med lederne som skal være der - så det er nok tavlebyggeren som har blingset..."
-"Uff, men de skal jo teste skapet før det går? Hvem har levert det, egentlig?"
(Lukker skapdør og peker på merkeskiltet.) -"Dere."
-"Åh. Faen. Kaffe?"
Dette så utrolig snacks ut. Hva slags ost er det? Brie? Og hvor lenge sto den i ovnen? Om man for en gangs skyld skulle droppet fredagspizzaen ser dette ut som en verdig erstatning.
Dette så utrolig snacks ut. Hva slags ost er det? Brie? Og hvor lenge sto den i ovnen? Om man for en gangs skyld skulle droppet fredagspizzaen ser dette ut som en verdig erstatning.
Takker og bukker. Om jeg ikke tidligere har avslørt at jeg bor langt ute på landet er vel katta ute av sekken nå
Ooh - nå blir det netthandling!Kan kjøpes på Oluf.no om man ikke har tilgang hos sin lokale matpusher. Bruk rabattkoden olufvenn for 15% rabatt.