Nysenket bil
Litt stivere også håper jeg?
Slik at du ikke støter opp i karosseriet.....
8
Hvilket bringer meg inn på følgende "dette gjør livet godt å leve": Ende som fremste bil foran rødt lys i et større kryss med flere felt og få benyttet launch control.. Det gir liksom en helt annen følelse enn å dra fra med elbilen..Selvfølgelig @petterhg! Å som bonus har jeg funnet ut at GTE´n har launch controll. Så nå går 0-100 på 6.3 sek!
Jeg forsikret min nye Daytona hos Gjensidige, det var gjort på 10 minutter etter kjøp - de ville bare ha en kopi av kvitteringen på en e-post så var det i orden.Endelig forsikring ordnet på Daytonaen. Da er det bare å bruke uret med en eneste gang.
Jeg forsikret min nye Daytona hos Gjensidige, det var gjort på 10 minutter etter kjøp - de ville bare ha en kopi av kvitteringen på en e-post så var det i orden.
Jeg endte opp med å betale ca. 1.400.- pr. år, er usikker på om dette er dyrt, tørr jeg spørre hva du fikk i premie hos ditt selskap?
Jeg hadde sjekket med Storebrand. Jeg fikk et tilbud der som var en del lavere enn det mange betaler her. Egenandel var 1000 tror jeg. Forutsetter at en har flere forsikringer der vel og merke.
Jeg sjekket faktisk med dem, og de krevde kvittering om klokken var ny. Jeg spurte hvordan det hadde vært ved taksering fra Urmaker Bjerke, men det ville de ikke godta. Det er jo litt teit etter tid å få feil sum når prisene justeres opp hvert år. Gadd ikke å diskutere mer og valgte heller et annet selskap.
Nysenket bil
Fint, men fortsatt for mye plass mellom dekk og hjulbue. Det finnes en høyst ukorrekt tommelfingerregel: "Wheelgap is like a v..ina - the more fingers you can fit, the nastier it is"
(jeg er meget nysgjerrig på GTE!)