Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Courvoisier XO fra mine nye cognacglass for å feire langhelg!

20151015_222001_zps4wzqxisv_edit_1444940723744_zpsft13unco.jpg
 
Stå opp tidlig. Lage havregrøt. Mikse inn opphakkede nøtter. På med sykkelklær. Nyte soloppgangen på vei til jobb.Og, sykle hjem fra jobb etter fredagskaka og drøs med kollegaer - og da sykle en omvei lags Jærstrendene i klar, kald luft.

Blir ikke mye mer sunn hverdagslykke enn det. :)
 
Fikk akkurat telefon, hjorten ble skutt i grålysningen. Tur til Sogn til helgen for å hente slaktet. Blir mange gode middager i høst/vinter :)
 
  • Liker
Reaksjoner: FMS og Tek
Stå opp tidlig. Lage havregrøt. Mikse inn opphakkede nøtter. På med sykkelklær. Nyte soloppgangen på vei til jobb.Og, sykle hjem fra jobb etter fredagskaka og drøs med kollegaer - og da sykle en omvei lags Jærstrendene i klar, kald luft.

Blir ikke mye mer sunn hverdagslykke enn det. :)

Nesten samme som meg det:

Stå opp tidlig. Drite i frokost, men drikke 10 kopper svart kaffe. På med dressen. Prøve å fjerne soloppgangen med solskjermene i bilen. Drikke mere svart kaffe i bilen mens jeg står i kø og hører de samme jævlige sangene som P4 har spilt siden 1975 (5 sanger som rullerer antakelig). Kjøre hjem fra jobb i kø. Kjører ikke omvei!
 
Nesten samme som meg det:

Stå opp tidlig. Drite i frokost, men drikke 10 kopper svart kaffe. På med dressen. Prøve å fjerne soloppgangen med solskjermene i bilen. Drikke mere svart kaffe i bilen mens jeg står i kø og hører de samme jævlige sangene som P4 har spilt siden 1975 (5 sanger som rullerer antakelig). Kjøre hjem fra jobb i kø. Kjører ikke omvei!

Nyte gleden av å kjøre bil til jobben! Nyte bilturen!
Nyte å få lov til å kjøre bli før eksosen erstattes med hasj-røyk og bilturen erstattes med LSD-flyving i Oslo.

8
 
Nyte gleden av å kjøre bil til jobben! Nyte bilturen!
Nyte å få lov til å kjøre bli før eksosen erstattes med hasj-røyk og bilturen erstattes med LSD-flyving i Oslo.

8
Hehe.. Jeg nyter det fakisk :)
Bil i kø til/hjem fra jobb = ingen gale småbarn og ingen stress på jobb.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel