Og da antar jeg at du viser pristilbudet fra elektriker 1 til kona, bruker elektriker 2 og kjøper klokke for differansen?At mitt anbud fungerer så briliant som det gjør. (Totalrenovering av hus)
Elektrikker 1 : 207k
Elektrikker 2 : 126k
Bare å handle masse vinduer, vegger, parkett og maling på høst-tilbud nå så blir jo dette et profitabelt prosjekt
Kjøper? Baker inn ihuslånetOg da antar jeg at du viser pristilbudet fra elektriker 1 til kona, bruker elektriker 2 og kjøper klokke for differansen?
En absolutt favoritt han der!
Jepp - og etter å ha vært uproblematisk røykfri i 3 år etter å ha røykt i 27 år i strekk - så minner han meg på et løfte jeg ga meg selv for 3 år siden; begynne med pipe som min far når jeg ble pensjonist. Må vel kjøpe en nå og lagre den, for å finne ei pipe i 20xx blir vel vanskelig.
Grattis! 30% på Norrøna hos Torshov Sport om dagen, det er fint, men det fineste er at mannen bak disken er ekte klokkenerd! Slik kan man like Beregn god tid om du skal innom!Kjøp av leilighet i Oslo etter et halvt års tid med leting. Torshov incoming
Grattis! 30% på Norrøna hos Torshov Sport om dagen, det er fint, men det fineste er at mannen bak disken er ekte klokkenerd! Slik kan man like Beregn god tid om du skal innom!
Ja - det er skikkelig ekkeltAt man kjenner rotoren bevege klokken på armen er noe for seg selv