- Medlem
- 6. des. 2013
Har en FL360L og bestilte nettopp Cactus RF60 og en V6. Med synkende pund, så var Amazon.co.uk en nobrainer.Morsomt å prøve seg på! Bruker du speedlight på/av kamera eller studioblitz?
Har en FL360L og bestilte nettopp Cactus RF60 og en V6. Med synkende pund, så var Amazon.co.uk en nobrainer.Morsomt å prøve seg på! Bruker du speedlight på/av kamera eller studioblitz?
Har en FL360L og bestilte nettopp Cactus RF60 og en V6. Med synkende pund, så var Amazon.co.uk en nobrainer.
Sannsynlig. Har prøvd litt med kun 1 flash - og når rommet er hvitt og lyst, så er det fascinerende hvor bra resultat man kan få. Det ideelle hadde vært kontinuerlig belysning med softbox og hele ruklet - men det får komme senere. Har en gammel hjemmekino som jeg burde laget til fotostudio.Burde funke bra det der. Et par softbokser eller lignende til å diffuse lyset med så er du jo all set. Regner med at du poster litt resultater rundt om kring på forumet etterhvert!
Sannsynlig. Har prøvd litt med kun 1 flash - og når rommet er hvitt og lyst, så er det fascinerende hvor bra resultat man kan få. Det ideelle hadde vært kontinuerlig belysning med softbox og hele ruklet - men det får komme senere. Har en gammel hjemmekino som jeg burde laget til fotostudio.
Bruker du flash / kontinuerlig lyssetting selv?
Også kjent som 'Lille museaften'Lillelørdag
Finnes disse menneskene altså? Har bare hørt om de, og trodde de var utdødd. Flott av deNår folk ringer og sier ifra om at de har bulket bilen din istedenfor å stikke av.
Gir tilbake trua på menneskeheten
Det gjør godt å leve, når den detaljplanlagte 40-års bursdagen til kona går helt etter planen, klarte å overraske henne big time med huset fullt av venner og familie når hun kom hjem fra jobb. Hadde fri på dagen hennes,vaska hele huset, bakte flere kaker, og grilla indrefilet til hele gjengen. Meget vellykket dag. Nå er jeg tydeligvis verdens beste mann, og det er ikke måte på hvor perfekt jeg er på alle måter