- Medlem
- 30. juli 2010
Søndagssigar i skogen. Bålet varmer og barna herjer fritt!
I Stavanger-regionen er det mulig å spille på sommergreener ved et par av banene året rundt. De øvrige banene er åpne med vintergreener. Vintergreener er kjipt - litt som en quartzklokke Gleder meg til påske - det er alltid sesongstart her i gården!Golfsesongen er i gang utendørs. Helt topp! En absurd glede over å gå 18 hull i januar i Norge.
Vintergreener er det sjelden jeg gidder. Blitt såpass kresen. Men, alltid deilig å slå utendørs og se riktige ballbaner, fremfor simulatorens tolkning.I Stavanger-regionen er det mulig å spille på sommergreener ved et par av banene året rundt. De øvrige banene er åpne med vintergreener. Vintergreener er kjipt - litt som en quartzklokke Gleder meg til påske - det er alltid sesongstart her i gården!
Jepp. Range over simulator any dayVintergreener er det sjelden jeg gidder. Blitt såpass kresen. Men, alltid deilig å slå utendørs å se riktige ballbaner, fremfor simulatorens tolkning.
Hovland leder etter tre runder på PGA-touren! Måtte dette holde helt inn i morgen
Vis vedlegg 183327
Ja, enig Han har hele pakken! Lurer på når det norske folk får øynene opp for hvor stort det er å ha en nordmann som hevder seg i PGA-sirkusetMed den kremsvingen, herlig attitude og nok innsats, så lover dette godt for de neste 15 år!
Ja, enig Han har hele pakken! Lurer på når det norske folk får øynene opp for hvor stort det er å ha en nordmann som hevder seg i PGA-sirkuset