At 4 år med Sirkus Trump er over Joe Biden utropt til vinner nå!
You're fired!
Det kommer vel helt an på om Donald greier å oppføre seg som et normalt menneske når han skal gi fra seg presidentskapet. Hvis han mot formodning greier det så trenger det ikke bli sirkus.Uansett hvem som vinner er sirkuset bare startet.
Jeg er bekymret for om denne gjengen klarer å beherske seg:Det kommer vel helt an på om Donald greier å oppføre seg som et normalt menneske når han skal gi fra seg presidentskapet. Hvis han mot formodning greier det så trenger det ikke bli sirkus.
Ser den. Litt av det jeg mener, hvis han greier for første gang på fire år å oppføre seg nogenlunde sivilisert så burde han oppfordre disse geniene til å finne på noe annet enn å leke soldater. Fullføre grunnskolen f.eks.Jeg er bekymret for om denne gjengen klarer å beherske seg:
Det kommer vel helt an på om Donald greier å oppføre seg som et normalt menneske når han skal gi fra seg presidentskapet. Hvis han mot formodning greier det så trenger det ikke bli sirkus.
At Heimevernet tar til fornuft og avlyser øvelse i november!
Klarer Donald å ta tapet dom en mann?
Egentlig burde gamle menn skaffe seg en hobby
I USA burde tilgangen på gamle biler og båter være tilfredsstillende. Hvor har det feilet?
8
Klarer Donald å ta tapet dom en mann?
Egentlig burde gamle menn skaffe seg en hobby
I USA burde tilgangen på gamle biler og båter være tilfredsstillende. Hvor har det feilet?
8
Det er snakk om juks i mange stater og det er dokumentert.
Ingenting ser ut til å bli avgjort.
Det er snakk om at mennesker aldri har vært på månen også...
Det er snakk om at mennesker aldri har vært på månen også...
Pennsylvania.
Han kan vel gjøre litt ugangn de neste to mnd så helt over er det vel ikke?Marerittet med den oransje galningen er over!