Deilig å se sola etter ukesvis med grå nedbørsdager.
Er i gang med en svær oppussing hjemme, med en byggmester som har hele oppdraget.
Alle kommer når de skal, blir fort ferdige, gjør pent arbeid og er enkle å forholde seg til. Alt er ryddig hver dag, kommunikasjonen flyter og alt er bare velstand.
Det er ekstrem luksus å ha tilgang på sånne folk! Rørlegger, elektriker, tømrere, møbelsnekker, ventilasjonsdude, flislegger - alle er supererfarne toppfolk!
Samme med bad vårt nå, gikk også for en som har tatt hele prosessen for oss. Straks ferdig, har ikke vært noen issues.Hadde den opplevelsen da jeg fikk bygget nytt bad i høst. En fryd.
Hipsterene må jo ha klær de ogsåLegge ut mine gode gamle Canadaproduserte Arcteryxklær på Finn.no haha. Villere enn sportsstål føles det ut som.
Haha ja noe må det være. 20 år gamle klatreklær med preKina produksjonsopprinnelse er fleeceverdens svar på ComexHipsterene må jo ha klær de også
Haha ja noe må det være. 20 år gamle klatreklær med preKina produksjonsopprinnelse er fleeceverdens svar på Comex
Hehe, apropos pre lavkostland, jeg har en Reconpack kvittert ut med TS fra Hæren på 1990-tallet. Du kan si at det er en litt annen kvalitet på den enn på de som selges sivilt i dag.Haha ja noe må det være. 20 år gamle klatreklær med preKina produksjonsopprinnelse er fleeceverdens svar på Comex