Direkte fra min pusher i Grenland

Nydelig klokke, MM! Jeg elsker denne klokken, som forsvant ut da smurfen kom inn. Du har nevnt noen av detaljene, men jeg må fremheve kassen. I motsetning til sub og gmt har denne avrundede kanter, hvilket gjør klokken even more comfy og selvfølgelig classy!
Gleder meg til masse bilder av klokken badende i solskinn, ingen tvil om at den da virkelig er i sitt rette element.
Og gratulerer, forresten :)

Jeg holder på å gå fra forstanden av alle de flotte unboxingene de siste dagene:eek: Jeg vil ha ny klokke, nå!:mad:

Gratulerer så mye med en fantastisk flott Yachtmaster. Denne modellen er bare helt nydelig!:D

Gratulerer...

[video=youtube;9_BxLLRgaIQ]http://www.youtube.com/watch?v=9_BxLLRgaIQ[/video]

Ah, denne er så lekker. Jeg har aldri helt falt for den "vanlige" YM'en med sølv skive (eller hvitgull er det sikkert), men denne modellen er bare fullstendig riktig.

Men du minuteman - jeg mener da tydelig at du ønsket deg Rolex Polar til tredveårsdagen for et par år siden. Det har selvfølgelig gått noen klokker opp og ned E16 siden dette, men det viser i hvert fall at du har hatt en viss toleranse for Rolex og lupe tidligere også :)

Gratulerer!

Takk for alle hyggelige gratulasjoner.
@rambutan Er usikker på om din kommentar om Grenland (Saastad City) kan tolkes som en kaffeinvitasjon :cool:
Oppnådde drømmer er herlig! Gratulerer! Fått deg iMac og?

@Entropy Takk for det. Nope, ingen iMac. Var det den jeg så på hos Tore? Han skulle i så fall ha bestilt den der og da:)
Ah, denne er så lekker. Jeg har aldri helt falt for den "vanlige" YM'en med sølv skive (eller hvitgull er det sikkert), men denne modellen er bare fullstendig riktig.

Men du minuteman - jeg mener da tydelig at du ønsket deg Rolex Polar til tredveårsdagen for et par år siden. Det har selvfølgelig gått noen klokker opp og ned E16 siden dette, men det viser i hvert fall at du har hatt en viss toleranse for Rolex og lupe tidligere også :)

Gratulerer!

@reim Takk for det.
Du har rett. Hvit expII likte jeg med en gang jeg så den her på sonen. Ikke dermed sagt at jeg fikk så mye mer til overs for Rolex - sånn generelt sett. Great White tok snart over Polarens plass på ønskelisten. Og den står der fortsatt.

Én ting har jeg lært meg etter et par år på sonen: Man skal aldri si aldri.
Smak og preferanser endrer seg nærmest fra dag til dag. Det er herlig å være klokkegal, dere.

Redigert av en moderator: