Direkte fra min pusher i Grenland

Gratulerer med en nydelig YM!
Jeg synes alt ved denne er veldig riktig, og den står på min endeløse ønskeliste.

Nyt den :D

Gratulerer med flott klokke MM.:D
Tydelig at det er vår her på TS, for nå spretter det frem et utall av utboksinger ser jeg.
Kjenner at det skapes behov hver gang jeg er inne her.:p

Takk skal du f... meg ha MM Denne modellen hadde jeg fortrengt nå en stund. Gratulerer med "vil ha" Rolex :)

Gratulerer men en veldig fin Rolex Yacht-Master.... :D :D ;)

Syns farge Combo'en var veldig fin...

Knallfin, MM. Gratulerer.
Nå mangler du bare Yachten:)

Btw. Jeg spurte hva min kone sytes om den. Hva tror du svaret var....?

"den var blå" :)

Knallfin, MM. Gratulerer.
Nå mangler du bare Yachten:)

Btw. Jeg spurte hva min kone sytes om den. Hva tror du svaret var....?

"den var blå" :)

@Frik

Jeg spurte min om det samme og hun sa at det var noe av det styggeste hun hadde sett. Det var før den kom i hus i dag. Nå er hun helt betatt og da vi var bortom hos naboen på et lite glass nå i kveld, satt hun med klokken på armen og lot som om den var hennes.

Bilder yter ikke denne blåfargede skiven rettferdighet. I alle fall ikke når det er jeg som står bak kameraet.

Redigert av en moderator:
Denne kommer til å kle deg Minuteman! Flott klokke som viser igjen uten å bli for voldsom. Godt valg! Og Det med smak og preferanser som lever sitt eget liv er halve moroa med klokkeinteressen.

Takk for det. Nope, ingen iMac. Var det den jeg så på hos Tore? Han skulle i så fall ha bestilt den der og da:)

Vi bestilte jo iMac til deg. Har du ikke fått den? Vi bestilte en kasse med Sink the Bismarck også. Den har du vel fått?