GrimReaper
Støttemedlem
Det løser du som en sann WIS, kjøper en som passer bedre til kontoret i tilleggEnig, de ser skikkelig kul ut Bare det ikke føles malplassert å gå med på kontoret :-/
Det løser du som en sann WIS, kjøper en som passer bedre til kontoret i tilleggEnig, de ser skikkelig kul ut Bare det ikke føles malplassert å gå med på kontoret :-/
Du kan jo trøste deg med at ingen andre enn deg tenker på hvilken klokke du har på armen ved kaffebaren og ved lunsjbordet. AKA - folk bryr seg om seg selv og ingen andre.Enig, de ser skikkelig kul ut Bare det ikke føles malplassert å gå med på kontoret :-/
Hei!Hvordan er 300t med nato, sitter den høyt?
Du har så klart et poeng her, men jeg mener det var mer relevant for sub 300 LE-modellen (den som kom i standard produksjon i fjor er nesten helt lik). Carbon LE-modellen har i det minste Aqua Lung på skiven som jo gjør den litt mer spesiellWow - har hatt Doxa høyt oppe på ønskelisten en liten stund nå, og ble ikke akkurat mindre fristet nå. Carbon Professional må jo være kandidat til årets sommerklokke...
Vis vedlegg 239703
EDIT: må si jeg syntes det var kult av Doxa å introdusere denne kassen som en del av standardkolleksjonen, men samtidig så kjenner jeg at jeg i fremtiden vil møte LE-modeller fra Doxa med en viss skepsis. Hvorfor betale premium for en LE, når de putter den inn i standardkolleksjonen til lavere pris med flere konfigurasjoner rett etterpå...