Fredrik4628
Støttemedlem
Du også?? Jeg er enig.
Den blir brukt I promiseDen er fin men ikke for fin til å brukes som toolwatch - blir bare finere med bruksmerker. Denne fortjener å BRUKES.
Siste bilde av denne Doxa'n (promise) men måtte ha med meg Gaustatoppen
Takk! Føles godt etter å ha siklet på disse en stund, som du vet
Denne vekker virkelig godfølelsen på armen. Nå gjelder det bare å styre seg hva innkjøp av alskens oransje reimer angår. Isofrane er kanskje det opplagte valget, men overpriset, eller? Noen som har tips om andre fine oransje reimer?
Denne vekker virkelig godfølelsen på armen. Nå gjelder det bare å styre seg hva innkjøp av alskens oransje reimer angår. Isofrane er kanskje det opplagte valget, men overpriset, eller? Noen som har tips om andre fine oransje reimer?
Den var fin ja, takk for tips
Dette er vel det perfekte Isofrane alternativet, må nok hanke inn en slikJeg gikk for en oransje «borealis». Koster en brøkdel, og kvaliteten oppleves bra. Synes kanskje det ble litt vel mye oransje etter min smak, men smaken er som baken
Edit: når jeg nå ser bildet, så var det kanskje ikke så ille likevel
Vis vedlegg 112882
Tell me about it! Kan bare anbefale å gi etter for fristelsene. Og ja, jo sliten, desto tøffere!Æsj. At jeg skal være så lett påvirkelig da.... Doxa meg her og Doxa meg der. Jo mer jeg ser og leser, jo mer får jeg lyst til en på lanken selv. Må bare motvillig innrømme at smaken min tenderer til å følge TS-strømmen (hjernevask) sikkert som banken. Særlig en litt eldre med litt levetegn ser beintøff ut på det meste. Og den nato-komboen der @dr4ugen .. Super!
Ai! Skarpt husket må jeg si. Denne bestillte jeg jo faktisk til 50th anniversary suben jeg betalte depositum på men aldri kjøpte
Æsj. At jeg skal være så lett påvirkelig da.... Doxa meg her og Doxa meg der. Jo mer jeg ser og leser, jo mer får jeg lyst til en på lanken selv. Må bare motvillig innrømme at smaken min tenderer til å følge TS-strømmen (hjernevask) sikkert som banken. Særlig en litt eldre med litt levetegn ser beintøff ut på det meste. Og den nato-komboen der @dr4ugen .. Super!
Ja, det var vel Fredrik4628 sin? Lekker klokke! Var meget sugen, dog den ikke var helt perfekt for meg (da). Har bestemt meg for at jeg skal sitte stille i båten til den helt rette dukker opp. Men, et godt poeng ifht egne stridsarr... Aldri sett noen spiller nye Doxa annet enn på bilder. Og vet med erfaring at når jeg får nye klokker på armen blir jeg fort lei.Enig i at slitt doxa er kulere enn ny, men så var det det der med egne "battle scars", da. Mener forøvrig at det lå en vintage doxa for salg her på sonen for en tid tilbake. Usikker om den ble solgt.