En generell regel er vel at skoene skal være mørkere en buksene. Når jeg ser hvordan den jevne nordmann kler seg på 17. mai så forstår jeg at regler tydeligvis ikke betyr en dritt
Redigert:
Brune sko går til det meste. Sorte sko føler jeg fort blir veldig formelle. Brune sko kan du alltid leke med. Opp og ned. Sort kan du der i mot aldri le bort. Det forblir alvorlig.
Desto flere detaljer - desto mindre formelt. Desto lysere farge - desto mindre formelt.
Bare noe så enkelt som en cap-toe roer alt ned til "pjolter" og jazz.
Ikke direkte var på spørsmålet - men et tips om «målsøm-dager» hos Ferner J straks.Noen som kjenner prisene på målsøm hos de respektive tilbyderne i Oslo (f.eks. Ferner, L'Escalier, og G. Øye)?
Vurderer å bestille en enkel blå dress i super 100 hos Blugiallo neste gang jeg er i Stockholm, men praktisk dersom det kan ordnes til tilnærmet samme pris i Oslo.
Mond har kommet til Oslo - noen som har testet? Bestilte en dress der nå, veldig godt inntrykk så langt!
Hvordan opplevde du prosessen, og hvordan føler du dressen er vs en off-the-rack fra en kvalitetsprodusent som Canali/cavour etc? Mond ser og høres unektelig lovende ut.Kan svare meg selv på at dressen ble knall, skjorta likeså Drøye 10k for dress i 140-ull, og en 1500 for Twill-skjorte.
Nå må bare kontortiden komme tilbake!
Hvordan opplevde du prosessen, og hvordan føler du dressen er vs en off-the-rack fra en kvalitetsprodusent som Canali/cavour etc? Mond ser og høres unektelig lovende ut.