Hva slags modell er den steinhart'n da? Finner den ikke på siden deres
Vintage one eller noe, mener den koster 350€
Her er link til klokken, bommet vist litt på navnet
Denne: OCEAN vintage Military - Diver Watch - Steinhart Watches
Steinhart er veldig god valuta for pengene. Noen vil synes det er litt problematisk at de har såpass mange modeller som "etterligner" Rolex, andre synes ikke det gjør noe.
EDIT: Var visst litt sen.
Mange gode forslag til dressklokker. Takker for det. Men Hverdagsklokka er jeg fortsatt usikker på. Ikke lett gitt!
@kremtNå kupper jeg denne tråden som en dust, men den prisen som er oppgitt hos Steinhart, er det inkl. toll og frakt avgifter? 350 euro inkl. toll og frakt?
Ser ut til at jeg trur jeg trenger 3 klokker nå... En dressklokke, en "kontorklokke" og en skikkelig beater til fritidsbruk.
Etter å ha vurdert og kikket litt har jeg faktisk falt litt for seiko diver som beater. Og så har jeg fått veldig lyst på en omega seamaster som kontorklokke men det har jeg vel egentlig ikke råd til... Blir dyrt dette gitt...
Ser ut til at jeg trur jeg trenger 3 klokker nå... En dressklokke, en "kontorklokke" og en skikkelig beater til fritidsbruk.
Etter å ha vurdert og kikket litt har jeg faktisk falt litt for seiko diver som beater. Og så har jeg fått veldig lyst på en omega seamaster som kontorklokke men det har jeg vel egentlig ikke råd til... Blir dyrt dette gitt...