Dressklokke og hverdagsklokke på budsjett?

Denne til ca. nok. 5.000,- like fin til hverdags som til fest. :D

nivrel.PNG

Mange gode forslag til dressklokker. Takker for det. Men Hverdagsklokka er jeg fortsatt usikker på. Ikke lett gitt!

Denne: OCEAN vintage Military - Diver Watch - Steinhart Watches

Steinhart er veldig god valuta for pengene. Noen vil synes det er litt problematisk at de har såpass mange modeller som "etterligner" Rolex, andre synes ikke det gjør noe.

EDIT: Var visst litt sen. :)

Nå kupper jeg denne tråden som en dust, men den prisen som er oppgitt hos Steinhart, er det inkl. toll og frakt avgifter? 350 euro inkl. toll og frakt? :p

Mange gode forslag til dressklokker. Takker for det. Men Hverdagsklokka er jeg fortsatt usikker på. Ikke lett gitt!

Jeg anmoder på det sterkeste at du revuderer din aversjon mot Seiko. Her kan du velge å vrake mellom det billigste og det dyreste, og alt er manufaktur - det er unikt.

Personlig føler jeg at boksen er naken uten minst én Seiko i samlingen.

Her er noen bilder av den også.
Tipper du får den levert hjem til deg for omtrent halve budsjettet ditt, alt inkludert.
archimede_zpsdf6ea9b5.jpg
C41FE0A2-0019-49D3-B29C-826CEE69482F_zpsivazw4uk.jpg
6A30A201-DB43-4F56-9D9B-501DB449E2C2_zpsmdzcyoe7.jpg

Nå kupper jeg denne tråden som en dust, men den prisen som er oppgitt hos Steinhart, er det inkl. toll og frakt avgifter? 350 euro inkl. toll og frakt? :p
@kremt
Du må se på prisen uten moms (295 euro) også må du legge på norsk moms på 25%. Så ca 369 Euro. Usikker på hvordan det er med frakt, men regner med at det kommer i tillegg, og da betaler du også norsk moms på frakten.

Redigert av en moderator:
Ser ut til at jeg trur jeg trenger 3 klokker nå... ;) En dressklokke, en "kontorklokke" og en skikkelig beater til fritidsbruk.
Etter å ha vurdert og kikket litt har jeg faktisk falt litt for seiko diver som beater. Og så har jeg fått veldig lyst på en omega seamaster som kontorklokke men det har jeg vel egentlig ikke råd til... Blir dyrt dette gitt...

Ser ut til at jeg trur jeg trenger 3 klokker nå... ;) En dressklokke, en "kontorklokke" og en skikkelig beater til fritidsbruk.
Etter å ha vurdert og kikket litt har jeg faktisk falt litt for seiko diver som beater. Og så har jeg fått veldig lyst på en omega seamaster som kontorklokke men det har jeg vel egentlig ikke råd til... Blir dyrt dette gitt...

Velkommen til "vår" hverdag! Du kan nok trygt si at 2014 vill bli ett kjekt men dyrt år :cool:

Ikke uvanlig at budsjettet sprenges.. grovt.. ;)

Håper du blir fornøyd med den, og satser på å få se noen bilder av min gamle seamaster i dagens etterhvert:) Kan også anbefale Armida A8 som du fikk sett på i dag som en beater.