Duellen!!!

Den så faktisk sykt fet ut på bilder. Omega sin nye serie PO kan måle seg med Rolex any day.. Gralla med nytt, nydelig!

Må gratulere så mye med en flott OMEGA - og ikke minst flotte bilder også!
Enjoy!
(....og Rolex kan du som sagt få tak i når som helst....);)

Gratulerer med en fantastisk Omega!:D Den blir litt for stor for min arm,men den ser bra ut hos deg!:D Et godt valg!
En Rolex kan du alltid få tak i!;)

Gratulerer med en utrolig flott Omega, denne liker jeg veeeldig godt. Lett valg spør du meg. Eneste er at den for meg blir stor på håndleddet. Synd for det er et utrolig flott ur.

Er det ikke deilig å ha slike "problemer"? Har selv opplevd det å gå inn og ut av butikk, og ikke klare å bestemme meg. Jeg kan ikke se no-rolex som et problem når man ser hva du har endt opp med. Lekker. Mange flotte detaljer. Et veldig stilig ur. Hadde klart å få godfølelsen med den der :)

Gratulerer

Rålekker og knalltøff på samme tid!! Er den på rundt ø46mm og var det sizen som var en av grunnene for valget?

Hvis, så var jeg i "samme dilemma" da jeg synes Sub var litt liten, men skjønner nå at de "vokser" jo mer armtid klokkene får :D

Jøss, denne var flott! Jeg har ikke mandige nok armer til å kunne bære en slik, men der ser helt rå ut på armen din! Godt valg! (bare pass på å kjøpe Rolexen også ved en senere anledning ;) )

Så herlig ur! Dette er en vinner! Rolex kan du få deg "anytime". Mistenker dette blir et sjeldnere ur!

Gratulerer så meget!
Takker for den,Rolex blir det en dag....(snart);)

Hoho... Dette var skikkelige saker. Gratla så mye :D
Takk for gratulasjonen;)

J**** tøff, Timebandit :cool::cool:
Gratulerer så mye!

For en helg dette har vært! Det begynte IIRC med Sponons 1665 og deretter har det bare tatt helt av...lovvin it :D
Takk,takk.....En stor helg med mange fete unboxinger ja:)

Gratulerer! Første på TS? Knalltøff klokke, men den er SVÆR, så den passer dessverre ikke så godt på meg. Ser bra ut på deg på bilde. Store never? :)
Takker så mye....Er nok den første trur jeg....Hvis ikke ! stå frem du eventuelista;)

Du den der var kjempe fin...

Nydelig Omega...

Gratulerer så mye.. :D :D :D
Takk for det....Syne den er nydelig selv også,men nå er jeg en smule innhabil;)

Oioi, fantastisk valg av klokke! Denne er utrolig fin :D

Gratulerer!
Takk for hyggelig tilbakemelding,og ja...-føler at valgt ble rette;)

Rått ur det der. Du valgte rett og slett riktig, synes jeg. Det er minst to andre her på sonen som sikler på et samme...

Gratulerer med flott Omega!
Takker så mye,-kommer nok flere etter hvert tenker jeg;)

Den er bare helt utrolig rå! Denne kommer du til å ha stor glede av, det er jeg sikker på! Gratulerer så mye:)
Takk for hyggelige ord nok en gang;)

Takk,takk;)

Pent :) Litt av en duell du hadde, håper du blir fornøyd med utfallet ;)
Føler jeg har gjort det rette.....Tiden får vise det. Takk for titten.

Jeg hadde ikke vært i tvil. Den er ALT! Fantastiske bilder :)
Takk for fine ord,-og flott at du liker bildene;);)

En meget flott klokke, tror du gjorde et godt valg mht størrelsen.
Jeg har sikklet på den selv, men utfordringen er at jeg har pusslete håndledd.:p

Grattis.
Takk for gratulasjonen,og ja den er stoooor;)

Jeg skjønner godt at dette ikke var noe lett valg, dette er uten tvil Omegas kuleste modell! Gratulerer så mye.
Takk,takk....Var ikke enkelt og vrake Hulken,men en måtte ut.Urmaker Lian fikk i fjor høst frastjålet en Hulk ved ran,skulle en ullen Hulk dukke opp så........

Helvete! Har så sjukt lyst på den! Gratulerer som bare det, klumpen er sjukt rå!
Takker for fine ord,og ja den er smårå:cool::cool:

Har prøvd den, og selv om jeg er 1,91 og 95 kg har jeg ikke håndledd for denne (dessverre). Men på Timebandit satt den som et skudd
cheers.gif
Takker for "skuddet" men bildet lyver noe,er ikke så stor over lanken som bilde yttrer;)

Gratulerer så mye! Den ser vanvittig bra ut!
Takk,takk...:D

Grattis! :) Heftig!
Takk så meget:)

Gratulerer. Utrolig flott ur. Regnskapsansvarlig er glad i mine pinglete håndledd akkurat nå :)
He,he......da blir det en 42mm uten chrone da:confused::confused:

Gratulerer med tøff Omega. :p
Flotte bilder var det også.
Takk for at du likte klokken og BILDENE;);)

Lekker, gratulerer med splitter nytt!
Takker så mye,nytt er noe eget ja,men samtidig er du pissnervøs får den første hairlinesen:(:(

Gratulerer så mye med nydelig Omega! :)
Takker så mye;)

Gratulerer!:D
En rå klokke og knallflotte bilder.
Takker først for at du likte bildene,ellers har du rett,-den er tøff:cool:

Støtter deg etthundreprosent!!!! :)

Gratulerer!
Takk,takk;)

+1 på støtten!
Intet ont om Kermits men må si jeg liker hvordan disser ligger på håndleddet.
Og 9300 er vel intet kort for et urverk fra himme'rn.

Grattis Grattis!
Takk for fine ord,samt kal 9300 duger og gløtte på;)

Den så faktisk sykt fet ut på bilder. Omega sin nye serie PO kan måle seg med Rolex any day.. Gralla med nytt, nydelig!
Takk til deg også....Omega og Rolex er jo to vidt forskjelige ur,slik at duellen var kanskje noe "rar":confused:

Må gratulere så mye med en flott OMEGA - og ikke minst flotte bilder også!
Enjoy!
(....og Rolex kan du som sagt få tak i når som helst....);)
Takker så mye,samt klem for at du liker bildene;).....Rolex blir det nok på meg og en gang.

Gratulerer med en fantastisk Omega!:D Den blir litt for stor for min arm,men den ser bra ut hos deg!:D Et godt valg!
En Rolex kan du alltid få tak i!;)
Takk for fine ord,og ja den er stor og må tilvennes noe ja;)

Gratulerer med en utrolig flott Omega, denne liker jeg veeeldig godt. Lett valg spør du meg. Eneste er at den for meg blir stor på håndleddet. Synd for det er et utrolig flott ur.
Hei,og takk for fine ord.

Er det ikke deilig å ha slike "problemer"? Har selv opplevd det å gå inn og ut av butikk, og ikke klare å bestemme meg. Jeg kan ikke se no-rolex som et problem når man ser hva du har endt opp med. Lekker. Mange flotte detaljer. Et veldig stilig ur. Hadde klart å få godfølelsen med den der :)

Gratulerer
Når jeg ser Hvilket problem jeg "hadde" så skjemmes jeg:mad:...Verden er urettferdig:(:(....og vi som mennesker må nok stikke fingeren i jorden og bare innse at vi som bor i Norge har vunnet i "lotto" egentlig......
Takk for fine ord.

Gratulerer så mye med et flott ur.
Takk,takk;)

Rålekker og knalltøff på samme tid!! Er den på rundt ø46mm og var det sizen som var en av grunnene for valget?

Hvis, så var jeg i "samme dilemma" da jeg synes Sub var litt liten, men skjønner nå at de "vokser" jo mer armtid klokkene får :D
Hei,hei...Sizen er 45,5mm,men det var nok looket og hele pakka med komplokasjoner som veide tyngst;)

Utrolig flott... Grattis! :)
Takk,takk;)

Grattis, den er superraff!
Takk så mye...:)

Wow! Gratulerer med rå Omega! Kule bilder også!
Takker for fine ord om klokke og bilder:smile:

To nokså ulike ur du hadde valget mellom! Uansett kunne du ikke tråkke særlig feil :D Tøff Omega! Gratulerer!
Hei,som du sier er de ulike ja,og vunnet hadde jeg uansett. Takker for gratulasjon:)

Gratulerer, Timebandit! Den er supernice..!
Takk,takk min venn;)

Jøss, denne var flott! Jeg har ikke mandige nok armer til å kunne bære en slik, men der ser helt rå ut på armen din! Godt valg! (bare pass på å kjøpe Rolexen også ved en senere anledning ;) )
Hehe....skal nok ta rådet ditt seriøst ja;)Rolex blir det any way.

Takk til alle som tittet og reflekterte over min presentasjon.

Mvh
Timebandit;)