Hold deg unna Rolex. Omega lager mye penere ur og langt mindre brautende!
Ho, ja du får virkelig sagt det
Wow! Gratulerer Den modellen tror jeg jeg må ta en nærmere titt på da den var sinnsykt kul!
Grattis, Timebandit! Denne klokka ser helt fantastisk ut. Alt rett og 20 i stil, for en som har never til å bære den
Gratulerer! Omega har gjort mye rett på den.
Er den større enn den forrige PO Chronoen? Hadde den forrige men solgte etter å ha slått hakk i alle dørkarmene i hele huset...
Ai ai ai - hva er det mitt øye skuer. Den klokka der er virkelig en slugger av et ur. Har prøvd den selv på lanken og det merkes at den er der ja. Gratulerer så mye.
Men, jeg er helt sikker på at kronografen på min U1000 er myyyyyyyyye mer behagelig å bruke under vann en PO'en din. For å feie enhver tvil tilside så kan du sende nyervervelsen din for testing hos meg noen uker. Jeg kan jo fryse den ned også
Frode.
Gratulerer, nye PO med 9300 er jo rå
Skamfet! Grattis!
Grattis med en rå Omega! !
Gratulerer
Hold deg unna Rolex. Omega lager mye penere ur og langt mindre brautende!
Misunnelig....lekkert som bare det!
Gratulerer. Den er utrolig kul. Har 42 med 8500 selv, og er meget fornøyd
Herlig!
Prøvde en identisk en på armen i Stockholm i fjor. Detaljfinishen på denne er virkelig på et fantastisk nivå! Den polerte Omega-logoen på kronen, Plongeur-visere på subdial, og det nyyyydelige urverket. Hadde det ikke vært for at den er altfor tykk for mine håndledd hadde jeg kjøpt på flekken!
Den nye PO er nydelig. Den har alt. Gratulerer.
Gratulerer TB... Er selv såpass hjernevasket av Rolex at det point of no return er passert for lengst, men skulle jeg komme på andre/bedre tanker, vil PO Chrono være et naturlig førstevalg!
Skjønner godt at du slet med valget her, men tror faktisk jeg hadde end opp som deg. Grattis med en nydelig klokke!
Gratulerer! Denne var jo helt rå.