Den kledde uret meget så bra!
MEgEt Tøff!
Fikk ny tropic reim i 22mm i posten idag fra singularstraps. Ekstremt behagelig og ha på seg, men føler at selv om den er 22mm så ser jeg for mye av barrettene på hver side akkurat som om den var for smal. Mulig den ble litt presset sammen under montering da det var litt trange hull for barrettene. Reima er kjempekul og kler LLD godt synes jeg men litt usikker på om jeg liker at det er litt mellomrom der....
Ser ut som den er 19mm. Må vere klagegrunnlag.@wreckmaster
Fikk du noe tilbakemelding fra Singularstraps?
Jeg har akkurat samme problem på min Seamaster, ser jo ikke bra ut.
[/URL][/IMG]
Ser ut som den er 19mm. Må vere klagegrunnlag.
Føler reima ser litt "spjæl" ut for en klokke med så maskulin bezel og. Dette er da mi egen meining, og det var vell ikkje det ein var ute etter her.
Denne så jo meget så praktisk ut!Mange flotte ideer til remoppbevaring her.
Kommer med et forslag som ikke bare har rom for remmer, men også resten av klokkesakene.
Selv gikk jeg for denne:
http://www.ebay.com/itm/EIGHT-DRAWE...024680?hash=item35b9d53628:g:QLoAAOSwVFlT3QXs
Her er det plass til et ukjent antall remmer, klokker og verktøy.
Fronten (lokket), som holder skuffene på plass under transport, legges ned og trekkes ut og gir en fin, liten og filtkledd arbeidsplass for rembytte og annet småtteri. Alle skuffer er filtbelagte. To av skuffene er inndelt i smårom. Disse tar enkelt unna 25 natoremmer liggende på høykant (ser fargene på rommene selv om de ligger tett). Veldig kjekk hvis man ikke har så altfor mye plass til klokker og tilbehør (les: kjerringa maser om at selv en løs springbar ligger i veien for et eller annet).
Fylt med de ovennevnte ingredienser er den ikke spesielt mobil, men for flytting innomhus er den helt grei. Er litt "trangbodd" for tiden, og har ikke lenger noe eget klokkerom. Denne har jeg stående på et lite bord på gjesterommet, og når dette er bebodd flytter jeg den bare inn på pulten/kontoret, eller inn i et skap.
Ja, jeg kjøpte den her, og har den her. Vet at det finnes rimeligere utgaver av den, eller rettere sagt at denne selges rimeligere. Jeg betalte $80. Så spørs det hva frakten er da.Denne så jo meget så praktisk ut!
Treng kun å ha noe lite til å ha springbars i, så har ein heile røkla.
Dyr å få fraktet til Norge? Eller kjøpte du den i Unaiten og har den i Unaiten og?