En bitteliten unbox av ÅRETS GRAIL. NB! Sterke scener av temmelig umøblert klokkeboks

Grattis med grail Greg.:p:p:p
Utrolig pent eksemplar dette.
Jakten på denne har vel vært lang og spennende. Nå venter jeg bare i spenning på dine refleksjoner under neste jakt.
Blir spennende å se hvor lang tid det tar.;)
 
Grattis! :)

Minner meg om at jeg må kjøpe spiker i morgen, og bygge ferdig rekkverket på terrassen :p
 
Gratla så mye med flott klokke, men det var litt av en samling du har. Imponerende:D:D:D:D
 
Takker igjen dere...

Mine refleksjoner omkring neste ur er: DESPERAT UTE ETTER EN BEATER.

Tenker på alt fra å grabbe til meg en seiko, til å stikke ned til den lokale sjappe og titte på litt sånn "en kvart rolex" ur... Jeg må jo si at jeg er en lykkelig mann akkurat nå. Ble litt befriende å kvitte seg med to rolexer for denne her også, jeg trodde jeg skulle bli en rolex-samler. Men, jeg innser at jeg jeg har et utpreget konkurranse-instinkt, og jeg vil aldri kunne oppnå en samling av dimensjoner. Nå kan jeg rett og slett bli en "samle på klokker jeg har lyst på" mann... (and can afford :( ).

Men, en ting jeg vet, er at jeg skal ha en pepsi igjen. Dog vil jeg nok ikke "turn vintage this time". Skal ha en slik UJU har skaffet seg.
 
FARGER ER FETT!!!

Gratulerer med den røde rubin.. Kanskje vi skal danne et rødgrønt parti?! Jeg har iallfall også akkurat fått i hus MIN grail, min grønne juvel. Du kan se utpakkingen noen dager før din! :) Nydelig vintage!! Jeg skal lese meg litt opp på de røde historiene. Det er spennende saker! GRATULERER IGJEN!!
 
Vakkert, Greg :D Gleder meg til å se nærmere på den ved neste anledning. Fete lugs, det må jeg si! Gratulerer så mye!
 
Gratulerer med det som ser ut til å være et bortimot perfekt eksemplar. Nydelig. Redsub-tettheten her inne begynner nå å bli farlig for oss med lav impulskontroll...

Nå kan jeg rett og slett bli en "samle på klokker jeg har lyst på" mann... (and can afford :( ).

Du vil i tilfelle ikke være alene på TS ;)
 
Grattis med vistnok fet klokke.....har jo ikke helt forstått dere Rolex elskere,men av responsen her inne er hvis dette noe helt vidunderlig. Så du får unnskylde min uvitenhet/mangel på elsk av Rolex;) men gratulere deg,det vil jeg selvfølgelig.

Mvh
Timebandit;)
 
Takker igjen folkens...

Klokken er bare så ...... Digg....... Og...... RØD!
 
Ahhhhhh fantastisk Greg, gratulerer så mye! Godt å se at alt du kvittet deg med var verdt det og at du fikk orden på logistikken!
 
Trekker nok en kølapp (har vært på Biltilsynet i dag..), men denne gangen for å stille meg i rekken med gratulasjoner!

Er en helt særegen følelse å kunne realisere en grail! Gratulerer så masse! Nyt den :D