G
Guest571
Guest
Er en grunn til at jeg nesten utelukkende bruker nrk.no som nyhetskanal på nettet.
Redigert av en moderator:
Ingen her som noen gang har tenkt å kjøpe en dyr klokke til sin far???
@Hammerfjord
Hvorfor ikke skrive den på engelsk med det samme, så sparer du deg mye arbeid. Vi forstår godt det engelske språk her inne.
Helt riktig! Artikkelen er nok mer rettet mot kjøpeforvirrede rike menn som panikk kjøper noe dyrt i siste stund . Bjerke tapte nok en god del WIS kunder med den der artikkelenTrist at artikkelen i all hovedsak handler om pris, penger og kostnad ved å kjøpe et kvalitetsur. ...... Det føler jeg drukner totalt i vrøvlet om pris og penger.
Litt enig. Syntes Rolex har noen absolutte nydelige ur, men ikke så glad i det signalet det sender til alle andre enn folk her inne på asylet.
Skulle gjerne for egen del hatt en Explorer I eller en Sub (eller Daytona når kontoen vokser), men det sitter langt inne.
Du benytter altså enhver anledning til å lange ut etter Rolex.. Hva er greia, hva vil du oppnå? Kan du ikke la oss som liker Rolex få lov til det uten de stadig surmaga oppstøtene dine ? Skal jeg begynne å kritisere alle dine rare urvalg??Det er sånn med Rolex siden 80- 90 taller trist nok.
Merken lever mest av den RIS som hører på suppen som er servert overalt enn den WIS som hører på hjertet sitt.
Ut i gatene, RIS og WIS skiller seg ikke ut i foran de andre sine øyer og det er alltid den WIS som blir forbannet over fordømmelsen selvfølgelig.
Det som den WIS må lære seg, er at Rolex har på noen måte brent seg selv i dette spill om popularitet: Og alt dem gjort for profittens skyld.
Det kan "koste" dyrt å bli rik...I omdømme.
Spørs om hvordan Rolex ser på det.
Jeg tror at dem er super fornøyd...
Bare WIS' n blir bitter og jeg forstår han.
RIS : Rich Idiot Savant
WIS: Watch Idiot Savant
Du benytter altså enhver anledning til å lange ut etter Rolex.. Hva er greia, hva vil du oppnå? Kan du ikke la oss som liker Rolex få lov til det uten de stadig surmaga oppstøtene dine ? Skal jeg begynne å kritisere alle dine rare urvalg??
Den må da være grei? Dette er vel det lengste @Hammerfjord har kommet en støtte til Rolex-folket?
Jeg forsto innlegget som et forsvar for WIS-ene som liker Rolex. Det er mulig jeg ser det anderledes, som den feige diplomaten jeg er...
Men her må @Hammerfjord selv eventuelt presisere.
@mikkemus23, faren din jobber vel ikke tilfeldigvis på tannlegehøyskolen?
By the way, ungene mine skal da selvfølgelig få Rolex
Den må da være grei? Dette er vel det lengste @Hammerfjord har kommet en støtte til Rolex-folket?
Jeg forsto innlegget som et forsvar for WIS-ene som liker Rolex. Det er mulig jeg ser det anderledes, som den feige diplomaten jeg er...
Men her må @Hammerfjord selv eventuelt presisere.