En fars plikt å overrekke sine barn en Rolex

Er en grunn til at jeg nesten utelukkende bruker nrk.no som nyhetskanal på nettet.

AB7DD81A-3D68-4DA2-A37A-7029ED3E0B52-1052-000000CF74DF5C3A_zps92e6cf69.jpg
 
Redigert av en moderator:
Ingen plikt nei, men jeg kommer nok sikkert til å pushe på sønnen min en Rolex eller to i oppveksten når han blir litt eldre...tenkte han kunne ha en Explorer 1. Tåler det meste og funker som beater..har en ubrukt liggende fra fødeåret (2012) som han skal få ta i bruk etter hvert, men er greit å kunne lære å gå først så han unngår de verste hairlinene.
 
Redigert:
@Hammerfjord

Hvorfor ikke skrive den på engelsk med det samme, så sparer du deg mye arbeid. Vi forstår godt det engelske språk her inne.

Det kan jeg… Ingen problem. Tenkt bare at det hadde vært rart med en engelsk review på norsk forum.
Klart at det vil gjøre det lettere for meg;)
 
Redigert av en moderator:
Trist at artikkelen i all hovedsak handler om pris, penger og kostnad ved å kjøpe et kvalitetsur. ...... Det føler jeg drukner totalt i vrøvlet om pris og penger.
Helt riktig! Artikkelen er nok mer rettet mot kjøpeforvirrede rike menn som panikk kjøper noe dyrt i siste stund . Bjerke tapte nok en god del WIS kunder med den der artikkelen
 
Sorry folkens, men slike artikler får meg til å HATE Rolex....

Så går det noen dager, og jeg surfer på pent patinerte 5513 eksemplarer igjen. :)
 
Litt enig. Syntes Rolex har noen absolutte nydelige ur, men ikke så glad i det signalet det sender til alle andre enn folk her inne på asylet.

Skulle gjerne for egen del hatt en Explorer I eller en Sub (eller Daytona når kontoen vokser), men det sitter langt inne.
 
Litt enig. Syntes Rolex har noen absolutte nydelige ur, men ikke så glad i det signalet det sender til alle andre enn folk her inne på asylet.

Skulle gjerne for egen del hatt en Explorer I eller en Sub (eller Daytona når kontoen vokser), men det sitter langt inne.

Det er sånn med Rolex siden 80- 90 taller trist nok.
Merken lever mest av den RIS som hører på suppen som er servert overalt enn den WIS som hører på hjertet sitt.
Ut i gatene, RIS og WIS skiller seg ikke ut i foran de andre sine øyer og det er alltid den WIS som blir forbannet over fordømmelsen selvfølgelig.
Det som den WIS må lære seg, er at Rolex har på noen måte brent seg selv i dette spill om popularitet: Og alt dem gjort for profittens skyld.
Det kan "koste" dyrt å bli rik...I omdømme.
Spørs om hvordan Rolex ser på det.
Jeg tror at dem er super fornøyd...
Bare WIS' n blir bitter og jeg forstår han.

RIS : Rich Idiot Savant
WIS: Watch Idiot Savant
 
Det er sånn med Rolex siden 80- 90 taller trist nok.
Merken lever mest av den RIS som hører på suppen som er servert overalt enn den WIS som hører på hjertet sitt.
Ut i gatene, RIS og WIS skiller seg ikke ut i foran de andre sine øyer og det er alltid den WIS som blir forbannet over fordømmelsen selvfølgelig.
Det som den WIS må lære seg, er at Rolex har på noen måte brent seg selv i dette spill om popularitet: Og alt dem gjort for profittens skyld.
Det kan "koste" dyrt å bli rik...I omdømme.
Spørs om hvordan Rolex ser på det.
Jeg tror at dem er super fornøyd...
Bare WIS' n blir bitter og jeg forstår han.

RIS : Rich Idiot Savant
WIS: Watch Idiot Savant
Du benytter altså enhver anledning til å lange ut etter Rolex.. Hva er greia, hva vil du oppnå? Kan du ikke la oss som liker Rolex få lov til det uten de stadig surmaga oppstøtene dine ? Skal jeg begynne å kritisere alle dine rare urvalg??
 
@mikkemus23, faren din jobber vel ikke tilfeldigvis på tannlegehøyskolen?

By the way, ungene mine skal da selvfølgelig få Rolex;)
 
Redigert av en moderator:
Du benytter altså enhver anledning til å lange ut etter Rolex.. Hva er greia, hva vil du oppnå? Kan du ikke la oss som liker Rolex få lov til det uten de stadig surmaga oppstøtene dine ? Skal jeg begynne å kritisere alle dine rare urvalg??

Den må da være grei? Dette er vel det lengste @Hammerfjord har kommet en støtte til Rolex-folket? ;)

Jeg forsto innlegget som et forsvar for WIS-ene som liker Rolex. Det er mulig jeg ser det anderledes, som den feige diplomaten jeg er... :)

Men her må @Hammerfjord selv eventuelt presisere.
 
Redigert av en moderator:
Den må da være grei? Dette er vel det lengste @Hammerfjord har kommet en støtte til Rolex-folket? ;)

Jeg forsto innlegget som et forsvar for WIS-ene som liker Rolex. Det er mulig jeg ser det anderledes, som den feige diplomaten jeg er... :)

Men her må @Hammerfjord selv eventuelt presisere.

Jeg tolket det likt som deg - Rolex har gjort sine valg opp igjenom og de har den posisjonen de har med de konsekvenser det har.
 
Redigert av en moderator:
Den må da være grei? Dette er vel det lengste @Hammerfjord har kommet en støtte til Rolex-folket? ;)

Jeg forsto innlegget som et forsvar for WIS-ene som liker Rolex. Det er mulig jeg ser det anderledes, som den feige diplomaten jeg er... :)

Men her må @Hammerfjord selv eventuelt presisere.

Og det er absolutt det jeg mente: Som du og @ChristianN tenkte.
Jeg syns at det er synd for merken selv: Men det er min egen mening.
Det er nok lov og fullstendig forsvarlig å like/elske Rolex for klokken den er: Min visjon på de folkene som styrer varemerken og dem politik i bransjen er derimot kritisk.
 
Redigert av en moderator: