Takk for anderledes tråd pga. anderledes klokker.
Knallbra tråd og superfin Speedmaster! Gratulerer
Hei @Auto Winder
Noe sier meg at dette bare er billigur du har tullet med, og at dette er en luremustråd? Hvis det så ikke er det, vil jeg spørre hvorfor du ikke vurderer kvalitet over kvantitet? Det er ikke frekt ment, men tror de fleste har mer glede av et finere ur enn 10 stk tilnærmet dritt? Seikoene er jo ikke dritt btw.
Hei @Auto Winder
Noe sier meg at dette bare er billigur du har tullet med, og at dette er en luremustråd? Hvis det så ikke er det, vil jeg spørre hvorfor du ikke vurderer kvalitet over kvantitet? Det er ikke frekt ment, men tror de fleste har mer glede av et finere ur enn 10 stk tilnærmet dritt? Seikoene er jo ikke dritt btw.
Enig med de foregående. Morsom tråd med interessante ur. Det er forfriskende å lese om andre klokker enn gjengangerne her på forumet, spesielt for oss mer fantasiløse. Gratulerer med en veldig kul Speedmaster.
Hei @Auto Winder
Tusen takk for gode tilbakemeldinger, det varmer